کد خبر : 6198
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:20
-

افزایش ۵ برابری زائران اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر

افزایش ۵ برابری زائران اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر

افزایش ۵ برابری زائران اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر استاندار خوزستان گفت: حرکت زائران اربعین از ابتدای ماه صفر تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال پنج برابر شده است به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد اربعین استان خوزستان در مرز شلمچه ضمن قدردانی از دستگاههای

افزایش ۵ برابری زائران اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر
استاندار خوزستان گفت: حرکت زائران اربعین از ابتدای ماه صفر تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال پنج برابر شده است
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد اربعین استان خوزستان در مرز شلمچه ضمن قدردانی از دستگاههای خدمات رسان در مرز شلمچه اظهار داشت:افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین نصیب هر کسی نمی شود. مردم خوزستان تمام قد و با همه داشته های خود برای خدمت رسانی به زائران وارد میدان شده اند.

استاندار خوزستان افزود:حرکت زائران اربعین در گذرگاه های مرزی خوزستان از ابتدای ماه صفر تاکنون نسبت به مدت زمان مشابه پارسال پنج برابر شده لذا امکانات پشتیبانی، تامین منابع و امکانات نسبت به ا ربعین پارسال باید بسیار بیشتر باشد که در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران در مرزهای چذابه و شلمچه دیده شده گفت: برخی نواقص و کاستی‌ها در مرز شلمچه باید رصد شود تا هر چه سریعتر نسبت به بر طرف شدن آنها اقدام شود.
شریعتی بر تامین آب آشامیدنی موکب ها در مرز شلمچه تاکید کرد و گفت: برای جبران کمبود آب در موکب ها ، مخازن بزرگ ذخیره آب نصب می شود تا دغدغه افت فشار آب در این گذرگاه مرزی برطرف شود.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.