کد خبر : 33356
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 10:16
-

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان هشدارداد:

مصطفی شکیبافر

افزایش سیر مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی هندیجان و بستری ۵ بیمار کرونا در بیمارستان شهداء هندیجان

افزایش سیر مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی هندیجان و بستری ۵ بیمار کرونا در بیمارستان شهداء هندیجان

  به گزارش خبرنگارمااز هندیجان، دکتر داود رئیسی گفت: در حال حاضر سیر مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان به شدت افزایش یافته، به گونه ای که در روزهای اخیر مراجعات افراد با علائم اومیکرون به بیش از ۳۰۰ نفر در روز رسیده است. وی افزود: بیشتر بیماران به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی

 

به گزارش خبرنگارمااز هندیجان، دکتر داود رئیسی گفت: در حال حاضر سیر مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان به شدت افزایش یافته، به گونه ای که در روزهای اخیر مراجعات افراد با علائم اومیکرون به بیش از ۳۰۰ نفر در روز رسیده است.

وی افزود: بیشتر بیماران به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان شهداء درمان می شوند و ضمن آموزشهای لازم برای قرنطینه خود و عدم تماس با اطرافیان، درمان و مراقبتهای لازم خود را در منزل ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر ۵ بیمار بستری داشتیم اظهارکرد: متاسفانه با عادی انگاری شرایط توسط مردم، طوفان ابتلا در هندیجان نیز ایجاد شد و پیش بینی میشود این افزایش ابتلا و بستری در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند. بیماران بستری شده در بخش کرونای بیمارستان شهداء همگی از افرادی هستند که واکسن کرونا را تزریق نکرده یا ناقص تزریق کرده اند.

دکتر رئیسی عنوان کرد: علت این موج افزایشی ابتلا، تعطیلات آخر هفته گذشته میباشد که موجب افزایش دورهمی ها و مراسمات در هندیجان و در نتیجه افزایش موارد تماس و ابتلا شد.

وی در پایان باتاکید مردم توصیه کرد: استفاده مستمر از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات در کنار واکسیناسیون کامل مهمترین اقدامات در برابر بیماری کرونا است. از شهروندان عزیز هندیجانی تقاضا میشود هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.