کد خبر : 22367
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 22:53
-

افتخار آفرینی دوباره نماینده شریف شادگان

افتخار آفرینی دوباره نماینده شریف شادگان

افتخار آفرینی دوباره نماینده مردم شریف شادگان شهرستان شادگان با توجه به آمار بیکاری نیاز به ایجاد فرصت های شغلی جدید است که نماینده محترم در این راه قدم های خوبی برداشته است. جناب حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد بعد از ساخت فاز اول فولاد و کلنگ زنی فاز دوم آن نشان دادند که با

افتخار آفرینی دوباره نماینده مردم شریف شادگان

شهرستان شادگان با توجه به آمار بیکاری نیاز به ایجاد فرصت های شغلی جدید است که نماینده محترم در این راه قدم های خوبی برداشته است.

جناب حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد بعد از ساخت فاز اول فولاد و کلنگ زنی فاز دوم آن نشان دادند که با برنامه و سختکوشی به وعده های خود جامه عمل می پوشاند.

در ولادت با سعادت پیامبر اکرم اسلام صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام جناب شیخ مجید عیدی ارزشمندی برای مردم ولایت مدار شادگان به ارمغان آورد کلنگ زنی شرکت گندله سازی که تهیه کننده مواد اولیه شرکت فولاد است شایسته تقدیر است.

همه اطلاع داریم که با وضعیت تحریم و مشکلات کشور احداث این طرح بزرگ فقط با پیگیری مجدانه نماینده دلسوز و حمایت دیگر مسولان امکانپذیر بوده است.

باایجاد این شرکت عظیم فرصت های شغلی در شهرستان ایجاد خواهد شد و باعث رونق اقتصادی و جهش تولید می شود ما این کار بزرگ را به فال نیک می گیریم و از نماینده مردم شریف شادگان جناب حجت الاسلام شیخ مجید ناصری نژاد درخواست می نماییم که همچنان با جدیت از حقوق مردم ولایت مدار شادگان دفاع نمایند در نهایت برای ایشان آرزوی موفقیت و سرافرازی را داریم.

جمعی از جوانان شادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.