کد خبر : 33014
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 9:26
-

افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان امیدیه

افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان امیدیه

    سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار شهرستان امیدیه واعضای شورای اداری شهرستان امیدیه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان افتتاح شد. وی افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با هدف توسعه بخش کشاورزی

 

 

سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار شهرستان امیدیه واعضای شورای اداری شهرستان امیدیه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با هدف توسعه بخش کشاورزی و بر اساس ماده ١٢ قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی با سرمایه اولیه افزون بر ۲۱ میلیارد ریال و با مشارکت ۵۳ درصدی بهره‌برداران شهرستان‌های امیدیه، و ۴۷ درصدی وزارت جهادکشاورزی در امیدیه راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی صندوق‌ها حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و هدفمند از دیگر اهداف این صندوق‌هاست.

علوی فرددرپایان گفت: با اشاره به اینکه ورود صندوق‌ حمایت به عرصه بازرگانی بایستی مبتنی بر زنجیره‌ها و کشاورزی قراردادی باشدخاطرنشان کرد: این صندوق می‌تواند عامل تجمیع نهاده‌های حمایتی به منظور توزیع صحیح، اصولی واقتصادی برای حوزه‌های کشاورزی و اشتغال باشد.خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.