کد خبر : 34380
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 16:02
-

اخبار اهواز

افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شرق اهواز + تصاویر

افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شرق اهواز + تصاویر
زحمات شایسته مدافعان سلامت در دوران کرونا و کنترل این ویروس منحوس در این دوران سخت، مانند دوران دفاع مقدس بود که این زحمات را باید همواره ارج نهاد.

 

دفتر بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شرق اهواز افتتاح شد.

 

شبکه خبری خوزستان | دفتر بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شرق اهواز با حضور سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شرق اهواز، امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ و در سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسن مجتبی(ع) ، دفتر بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شرق اهواز با حضور سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، دکتر علوی، رییس مرکز بهداشت استان خوزستان و دکتر جانگران نژاد، رییس بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان افتتاح شد.

 

براساس این گزارش ، سردار شاهوارپور ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ابتدای این آیین گفت: زحمات شایسته مدافعان سلامت در دوران کرونا و کنترل این ویروس منحوس در این دوران سخت، مانند دوران دفاع مقدس بود که این زحمات را باید همواره ارج نهاد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) در ادامه ضمن تقدیر از زحمات ریاست مرکز بهداشت استان و ریاست مرکز بهداشت شرق اهواز، بیان داشت: مرکز بهداشت شرق اهواز همواره در امر واکسیناسیون در سطح استان پیشتاز بود که این موضوع، اهمیت ویژه مسئولان مرکز بهداشت شرق اهواز به کنترل ویروس کرونا را میرساند.

 

در ادامه دکتر علوی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رییس مرکز بهداشت استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه پزشکی، گفت: الحق و الانصاف از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور و جنگ با آن توسط مدافعان سلامت، این بسیجیان و سپاهیان دلاور بودند که در کنار کارکنان بهداشت و درمان ایستادند و حماسه ها آفریدند و هر زمان که به کمک این عزیزان نیاز بود، بدون هیچ چشم داشتی لبیک گفتند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم سرکار خانم کریمی از پرسنل و بسیجیان فعال مرکز بهداشت شرق اهواز بعنوان مسئول دفتر بسیج جامعه پزشکی در مرکز بهداشت شرق اهواز از سوی دکتر جانگران نژاد، رییس بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان، معرفی شد.

 

لازم به ذکر است ، این مراسم با همکاری بسیج جامعه پزشکی خوزستان و مرکز بهداشت شرق اهواز برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.