کد خبر : 36637
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 19:08
-

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان خبرداد:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) قدمگاه ابوالفضل العباس

اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) قدمگاه ابوالفضل العباس
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان از اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) قدمگاه ابوالفضل العباس خبرداد.

 

سروان سلمان حاجتی در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان ، ضمن عرض تسلیت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تشریح این خبر اظهار کرد: از روز جمعه ۲۵ شهریور تا روز شنبه ۲۶ شهریور با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان شادگان و لزوم تسهیل تردد عزاداران تمهیدات ویژه ترافیکی از سوی پلیس راهور در مسیر قدمگاه ابوالفضل العباس شادگان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اعلام محدودیت های ترافیکی در این محور جهت برپایی مراسم پیاده روی در محدوده میدان الغدیر تا ورودی قدمگاه ورود و تردد کلیه وسایل نقلیه در این محدوده ممنوع است و محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده حضور عزادران ابا عبداللهالحسین ، تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در مسیر پیاده روی ممنوع است.

حاجتی در پایان گفت: متولیان دسته‌های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند از ورود هر گونه وسیله نقلیه اکیدا خودداری کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.