کد خبر : 35874
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 17:13
-

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان خبرداد:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

اعمال محدودیت های ترافیکی از شب هفتم محرم در شادگان

اعمال محدودیت های ترافیکی از شب هفتم محرم در شادگان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان از تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ایام عزاداری از شب هفتم محرم تا عاشورای حسینی در این شهر خبر داد.

سروان سلمان حاجتی در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان ، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تشریح این خبر اظهار کرد: از شب هفتم ماه محرم تا روز عاشورا حسینی با توجه به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در شهرستان شادگان و لزوم تسهیل تردد عزاداران تمهیدات ویژه ترافیکی از سوی پلیس راهور در معابر درون‌شهری شادگان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اعلام محدودیت های ترافیکی درخیابان امام و میدان امام جهت برپایی مراسمات عزاداری از شب هفتم تا عاشورای حسینی در محدوده میدان امام و خیابان امام ورود و تردد کلیه وسایل نقلیه در این محدوده ممنوع است و محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده هیات‌های عزاداری در شب‌های محرم درمعابر عمومی شادگان ، تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان‌ها ممنوع است.

حاجتی در پایان گفت: متولیان دسته‌های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان‌ها موکول نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.