کد خبر : 36617
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 15:24
-

دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

اعلام آمادگی کلیه نیرو‌های امدادی شادگان در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی

اعلام آمادگی کلیه نیرو‌های امدادی شادگان در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی
دبیر ستاد اربعین شادگان از آماده باش کلیه نیروهای امدادی در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در این شهرستان خبرداد.

 

هادی حزباوی در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان اظهار کرد: تمام اکیپ‌های امدادی شهرستان شادگان اعم از اورژانس ، آتش نشانی های شهرداری های شادگان ، دارخوین و خنافره ، راهداری ، هلال احمر ، اتفاقات ادارات آب ، برق و گاز و… در راهپیمایی پیاده روی روز اربعین در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: به منظور هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) اکیپ های امدادی این شهرستان در تمام نقاط و مسیرهای پیاده‌روی عزاداران حضور یافته و تا پایان این مراسم در صحنه حاضر خواهند بود.

دبیر ستاد اربعین شادگان ادامه داد: از ادارات و ارگانهای خدماتی و امدادی نیز درخواست می‌شود تا با تدارکات کامل و آمادگی لازم، در مسیرهای پیاده‌روی عزاداران حضور یافته و وظایف محوله را به بهترین نحو به مردم ارائه کنند.

وی یادآور شد: برای عزیزانی که از مراسم پیاده‌روی کربلا جامانده اند مراسمی تحت عنوان پیاده روی اربعین حسینی، که این مراسم با شکوه در روز شنبه ۲۶ شهریورماه از میدان ابن سکیت آغاز می شود و تا قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) پایان می‌یابد.

حزباوی در پایان متذکر شد: تعدادی از موکب‌های مردمی بصورت خودجوش در طول این مسیر نیز از پیاده روی جاماندگان اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.