کد خبر : 37816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 10:15
-

اعطای تسهیلات کم بهره به مدارس غیردولتی خوزستان ضروری است

اعطای تسهیلات کم بهره به مدارس غیردولتی خوزستان ضروری است

اهواز- شبکه خبری خوزستان- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان توجه جدی به مسایل و مشکلات مدارس غیردولتی در این استان را یک ضرورت برای کمک به بخش آموزش و پرورش در خوزستان دانست و گفت: اعطای تسهیلات کم بهره به مدارس غیر دولتی این استان ضروری است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان مسعود حمیدی نژاد چهارشنبه در گردهمایی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی خوزستان در محل تالار امام رضا (ع) اهواز بیان کرد:با اعطای وام های کم بهره به مدارس غیردولتی می توان بخشی از مشکلات مالی اینگونه مدارس را کاهش داد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ظرفیت های گسترده مدارس غیردولتی در استان خوزستان گفت: توجه به مسائل بصیرتی در مدارس غیردولتی بسیار مهم است ، مدارس غیردولتی استان خوزستان در تراز مدارس کشور، مدارس موفقی می باشند.

حمیدی نژاد با اشاره به “طرح جهش” در پیشبرد تحول در آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: مدیران مدارس غیردولتی خوزستان باید خود را با استان های موفق آموزشی مقایسه کنند.

وی گفت: تغییر و تحول جدی در آموزش و پرورش خوزستان مستلزم برنامه راهبردی و دقیق است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در خاتمه گفت: دانش آموزان خوزستانی در المپیادهای علمی جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارند که نشان از ظرفیت های گسترده علمی دانش آموزان این استان دارد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی تحصیل می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.