کد خبر : 9165
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 13:33
-

استاندار خوزستان: اقدامات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در بندرماهشهر کافی نیست

استاندار خوزستان: اقدامات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در بندرماهشهر کافی نیست

استاندار خوزستان گفت:شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای متوازن سازی شهر انجام داده اما این اقدامات کافی نبوده است؛ به همین دلیل در نظر گرفتیم که کمیته متوازن سازی را تشکیل داده و جدی تر وارد این موضوع شویم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان گفت:شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای متوازن سازی شهر انجام داده اما این اقدامات کافی نبوده است؛ به همین دلیل در نظر گرفتیم که کمیته متوازن سازی را تشکیل داده و جدی تر وارد این موضوع شویم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه افتتاح پارک بزرگ مهر و ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارک مهر و ماه از نظر طراحی به‌روز و منحصر به فرد بوده ‌و همه جوانب تفریح خانواده در آن دیده شده ‌که امیدواریم شهرداری از این پارک به خوبی نگهداری کند.

وی افزود: پارک سرانه فضای سبز شهرستان و استان را بالا می‌برد و باعث رشد و توسعه شهر می‌شود؛ باید با برنامه‌ریزی که برای این پارک انجام می‌شود امکانات بیشتری در آن ایجاد شود تا مردم مکان سالمی برای تفریح داشته باشد و بتوانند اوقات فراغت و تعطیلات شان را در آن سپری کنند.

استاندار استان خوزستان بیان کرد: جانمایی این پارک از لحاظ جغرافیایی به گونه‌ای بوده که تمامی مردم بندرماهشهر می‌توانند از آن استفاده کنند؛ بندرماهشهر به دلیل صنایع و بنادر و پراکنده بودن جمعیت دچار شرایطی شده که مناطق‌ زیر‌ساخت مناسب و توسعه یافته‌ای دارند اما مناطق دیگر از حداقل زیر ساخت‌ها برخوردار نیستند.

وی گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی توسط شورای راهبردی صنایع پتروشیمی برای متوازن سازی شهر انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده است؛ به همین دلیل در نظر گرفتیم که کمیته متوازن سازی را تشکیل داده و جدی تر وارد این موضوع شویم تا صنایع با اهتمام بیشتری در این عرصه حضور پیدا کنند.
شریعتی بیان کرد: در کمیته متوازن سازی اشتغال جوانان منطقه به خصوص مناطق حاشیه‌ای، توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم در دستور کار قرار دارد تا شرایط بهتری برای مردم فراهم شود؛ در بعضی مناطق که شرایط نامناسب دارند اگر لازم باشد آن منطقه را کامل جابه‌جا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی اقدامات که در کمیته متوازن سازی انجام خواهد شد اقدامات اولیه بوده در ادامه کار با برنامه‌ریزی و با سرعت اقدامات موثر و بهتری برای مردم شهرستان بندرماهشهر و متوازن سازی این شهرستان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/۳۳۳/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.