کد خبر : 26087
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 18:09
-

استاندارخوزستان: من به دنبال هم‌افزایی هستم دستگاه‌ها از حاشیه پرهیز کنند

استاندارخوزستان: من به دنبال هم‌افزایی هستم دستگاه‌ها از حاشیه پرهیز کنند

استاندارخوزستان: من به دنبال هم‌افزایی هستم دستگاه‌ها از حاشیه پرهیز کنند استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس باید هم‌افزایی داشته باشند و تمام فکر آن‌ها دوری از حاشیه و پرداختن به متن یعنی رفع مشکلات مردم شود که من نیز به دنبال این نکته هستم. قاسم سلیمانی دشتکی

استاندارخوزستان: من به دنبال هم‌افزایی هستم دستگاه‌ها از حاشیه پرهیز کنند

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس باید هم‌افزایی داشته باشند و تمام فکر آن‌ها دوری از حاشیه و پرداختن به متن یعنی رفع مشکلات مردم شود که من نیز به دنبال این نکته هستم.

قاسم سلیمانی دشتکی دراین باره اظهار کرد: من افتخار می‌کنم که خدا این توفیق را داد تا در خدمت این مردم عزیز و شریف باشم و خدمتگزار کوچکی در جمهوری اسلامی و برای مردم باشم.

استاندار خوزستان در پاسخ به وضعیت تعیین اولویت‌ها افزود: به نظر من در کوتاه مدت و طی این روزها مهم‌ترین اولویت ما باید کنترل و مهار کرونا باشد چرا که شرایط به سرعت در حال وخیم شدن است.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از شهرها حالت قرمز و تعدادی نیز در وضعیت زرد و نارنجی هستند به همین دلیل تمام تمرکز من در روزهای ابتدایی بر کنترل کرونا است.

دشتکی خطاب به مردم گفت: تقاضای من این است که مردم در وهله اول استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و شرکت در اجتماعات را به حداقل برسانند تا از این حالت نجات پیدا کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: قطعا در دو تا سه هفته آینده برنامه‌ریزی خواهم داشت چرا که فصل تخصیص بودجه است.

استاندارخوزستان عنوان کرد: برای تخصیص اعتبارات آخر سال، بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین حل مشکلات استان از جمله سیستم فاضلاب و روان‌آب‌های سطحی باید دنبال برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات بود.

دشتکی افزود: دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس باید هم‌افزایی داشته باشند و تمام فکر آن‌ها دوری از حاشیه و پرداختن به متن یعنی رفع مشکلات مردم شود که من نیز به دنبال این نکته هستم.

وی درپایان گفت : از اعضای سایر نهادها، بنیادها و شورای تامین نیز تقاضا می‌کنم وحدت، همکاری و همیاری قوی داشته و همگی یکصدا به دنبال توسعه استان باشند و از اختلافات نیز پرهیز کنند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.