کد خبر : 29170
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 3:48
-

ارسال تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی خوزستان + تصاویر

ارسال تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی خوزستان + تصاویر

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا از ارسال تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان خوزستان خبر داد. خلیل بابایی زاده، مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا و مسئول پشتیبانی ستاد گرامیداشت شهید مجتبی بابایی زاده در اندیمشک اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا دارای یک عقبه خانوادگی در انقلاب و جنگ

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا از ارسال تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان خوزستان خبر داد.

خلیل بابایی زاده، مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا و مسئول پشتیبانی ستاد گرامیداشت شهید مجتبی بابایی زاده در اندیمشک اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا دارای یک عقبه خانوادگی در انقلاب و جنگ تحمیلی می‌باشد و امروز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آتش به اختیار فعالیت می‌کند و همه اعضای این قرارگاه، خود را خادم الشهدا، خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانند.

وی بااشاره به اقدامات این قرارگاه افزود: از اقدامات مهم و چشمگیر این مجموعه در سال ۱۴۰۰ می‌توان به رفع چهره فقر از سیمای برخی از خانوادهای نیازمند اندیمشکی، آزادی تعدادی از همشهریان زندانی با جرائم مالی غیر عمد اشاره کرد و امروز باتوجه به مشکلات آب در برخی از مناطق استان خوزستان، با همکاری خیران اقدام به ارسال تعدادی تجهیزات آبرسانی به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به روستاهای غرب استان خوزستان نموده‌ایم.

مدیر قرارگاه جهادی فرهنگی خادم الشهدا گفت: ما برای همه جبهه‌ها و موضوعات جهادی برنامه‌ریزی و راهبرد داریم که به فراخور زمان و توان وارد عمل خواهیم شد و سعی می‌کنیم در این خصوص از نظرات، پیشنهادات و تجربیات همه پیشکسوتان عرصه‌های مختلف بالاخص رزمندگان سال‌های دفاع مقدس، فعالین فرهنگی و نخبگان بهره ببریم.

وی افزود: در راستای حفظ آثار، نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس هرساله در شهریورماه اقدام به برگزاری یادواره شهدا بامحوریت پاسدارشهید مجتبی بابایی زاده می‌کردیم که طبق نظر برادر عزیزم جناب آقای امیر بابایی زاده در این دوره باتوجه به شرایط کرونا، ممکن است آیین این شهید را در بیمارستان فراموش شده شهید کلانتری شهر هزار شهید اندیمشک که سندی از افتخارات ، قدمگاه فرماندهان، رزمندگان و شهدای زیادی است برگزارکنیم .

وی در این پایان افزود: از علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت درخواست داریم که ما را در اقدامات جهادی و رفع مشکلات همشهریان عزیز یاری کنند.

پاسدارشهید مجتبی بابایی زاده در شهریورماه سال ۱۳۹۰ در راه ایجاد امنیت و دفاع از وطن حین نبردی سخت با گروهک تروریستی پژاک به همراه تعدادی از همرزمانش به شهادت رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.