اخبار بسیج خوزستان

بصیرت

برگزاری هفتمین اردوی راهیان پیشرفت ، توسط بسیج رسانه خوزستان در شرکت فولاد اکسین + تصاویر

برگزاری هفتمین اردوی راهیان پیشرفت ، توسط بسیج رسانه خوزستان در شرکت فولاد اکسین + تصاویر
هدف از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت جهت گیری تخصصی حوزه رسانه بر مسائل مهم کشور است ، ما در این اردوها به دنبال آن هستیم که موفقیت ها، واقعیت ها و دستاوردهای جوانان ایرانی را منعکس و در جامعه امیدآفرینی کنیم.
شبکه خبری خوزستان / اردوی راهیان پیشرفت اصحاب رسانه خوزستان در شرکت فولاد اکسین به همت بسیج رسانه برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از بصیرت نو ؛ سجاد بهمئی رئیس بسیج رسانه خوزستان تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در استان برای خنثی‌سازی هجمه‌ رسانه‌های معاند را ضروری دانست و گفت: اولویت بسیج رسانه استان، ایجاد بستر رسانه‌ای واحد و همسو در جهت امیدآفرینی و جهاد تبیین و خدمت بوده و تاکنون اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفته است.
وی رمز ایستادگی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان را همدلی، اتحاد و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: همه رسانه‌های استان باید ضمن روشنگری و جهاد تبیین، روایتگر اول وقایع باشند تا دشمن سواستفاده نکند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به موضوع انتخابات گفت: لازم است که رسانه‌های استان همه را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.
وی بیان کرد: وظیفه اصلی رسانه‌های استان، امیدآفرینی در سطح جامعه بوده چرا که مقام معظم رهبری بارها به این موضوع تاکید کرده‌اند.
بهمئی گفت: دشمن با وارونه‌سازی وقایع و تبلیغات منفی به دنبال تزریق روحیه ناامیدی است بنابراین رسانه‌ها باید با امیدآفرینی و جهاد تبیین، نشاط و انگیزه را در جامعه برقرار و دستاوردهای نظام را بیان کنند.
وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را جهت‌گیری تخصصی حوزه رسانه بر مسائل مهم کشور دانست و افزود: ما در این اردوها به دنبال آن هستیم که موفقیت‌ها، واقعیت‌ها و دستاوردهای جوانان ایرانی را منعکس و در جامعه امیدآفرینی کنیم.
بر اساس این گزارش هفتمین اردوی راهیان پیشرفت، توسط بسیج رسانه خوزستان در شرکت فولاد اکسین برگزار شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.