کد خبر : 26977
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 9:09
-

ادارات و بانک های متخلف در شیوع کرونا شادگان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

ادارات و بانک های متخلف در شیوع کرونا شادگان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

فرماندار شادگان حضور در مراسم‌ جشن و عزا را یکی از اصلی‌ترین دلایل ابتلا به کرونا دانست و افزود: تا اطلاع ثانوی برگزاری آیین‌های عزا و عروسی و دیگر تجمعات در این شهرستان ممنوع است و نیروی انتظامی از برگزاری چنین آیین‌هایی جلوگیری کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان:

 

ادارات و بانک های متخلف در شیوع کرونا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ادارات دستگاه‌های اجرایی و بانک ها متخلف شادگان در شیوع کرونا را به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

به گزارش خبرنگارما ، امید صبری ظهر در جلسه ستاد کرونا این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهارکرد: سلامتی مردم شادگان برای ما از هر مساله دیگری مهم تر است و به همین خاطر در اجرای محدودیت های کرونایی هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد.

وی حضور در مراسم‌ جشن و عزا را یکی از اصلی‌ترین دلایل ابتلا به کرونا دانست و افزود: تا اطلاع ثانوی برگزاری آیین‌های عزا و عروسی و دیگر تجمعات در این شهرستان ممنوع است و نیروی انتظامی از برگزاری چنین آیین‌هایی جلوگیری کند.

وی : بر اساس مصوبه ستاد کرونا شادگان ، شهرداری موظف است نسبت به خاموش کردن تمام پارک های سطح شهر جهت جلوگیری از تجمع مردم در این پارک ها اقدام کند.

صبری پور درپایان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، بیشترین تاکید نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در نهاد‌های دولتی و غیردولتی و بانک ها است.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.