کد خبر : 22451
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 8:14
-

اخطار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان به متخلفان دستورات بهداشتی ستاد کرونای شهرستان در اصناف و ادارات

اخطار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان به متخلفان دستورات بهداشتی ستاد کرونای شهرستان در اصناف و ادارات

اخطار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان به متخلفان دستورات بهداشتی ستاد کرونای شهرستان در اصناف و ادارات: به گزارش خبرنگارما ازهندیجان دکترداود رئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان دراین باره گفت: متاسفانه در اکثر مغازه ها و فروشگاههای هندیجان شاهد استفاده کم رنگ از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم از طرف خریدار

اخطار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان به متخلفان دستورات بهداشتی ستاد کرونای شهرستان در اصناف و ادارات:

به گزارش خبرنگارما ازهندیجان دکترداود رئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان دراین باره گفت:

متاسفانه در اکثر مغازه ها و فروشگاههای هندیجان شاهد استفاده کم رنگ از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم از طرف خریدار و هم از طرف فروشنده هستیم. مسوولیت و ضرورت استفاده از ماسک برای فروشنده و خریدار، حفظ فاصله اجتماعی و گند زدایی پیوسته برعهده صاحب فروشگاه میباشد و درصورتی که این دستورالعملها رعایت نشود، با برخورد جدی قانون، آن فروشگاه فورا پلمب خواهد شد. وی افزود:

در مورد ادارت نیز ضروری است مدیران محترم ادارات شهرستان، ورودی ها را کاملا کنترل و اجازه حضور افراد بدون ماسک را ندهند. درصورتی که همچنان شاهد رعایت نشدن دستورالعملهای مقابله با کرونا و دستورات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در ادارات و اصناف مختلف شهرستان باشیم،دکتررئیسی ادامه داد: قطعا متخلفان با برخورد جدی ستاد کرونای شهرستان مواجه خواهند شد و و بدون هیچ اغماضی، دستور پلمب آن اداره یا آن فروشگاه را صادر خواهیم کرد.

دبیرشورای سلامت هندیجان اظهارکرد:

از مردم شریف هندیجان نیز می خواهیم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که مهم ترین اصل در پیشگیری و کنترل این ویروس ناشناخته است، در حفظ جان خود و دیگر عزیزان‌شان بیش از گذشته تلاش کنند. دکتررئیسی درپایان گفت: اگر مغازه یا فروشگاهی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، مردم میتوانند این موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا موضوع به صورت ویژه و فوری توسط مسئولان بهداشت پیگیری شود و با متخلفان برخورد جدی و قانونی انجام شود.

حجم کار در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بسیار بالاست. از همشهریان عزیز خواهش می‌کنم در منزل بمانند و تنها در مواقع ضروری با رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی از منزل خارج شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.