کد خبر : 10567
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 7:54
-

اختتامیه دهمین جشنواره فیلم عمار در اهواز برگزار می‌شود

اختتامیه دهمین جشنواره فیلم عمار در اهواز برگزار می‌شود

آئین اختتامیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم آئین اختتامیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهر اهواز برگزار می‌شود. این برنامه امروز جمعه پنجم

آئین اختتامیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم آئین اختتامیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهر اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه امروز جمعه پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود که جمع زیادی از جوانان و نوجوانان سراسر استان خوزستان و شهرستان اهواز و شهرستان کارون در آن حضور می‌یابند.

آئین اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما اکسین اهواز واقع در خیابان شریعتی نبش خیابان شهید کافی برگزار می‌شود که برنامه های گوناگونی برای آن در نظر گرفته شده است.

در این برنامه یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی داشته می‌شود.

همچنین در آئین اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز فیلم آن ۲۳ نفر اکران می‌شود و حاضران یاد هنرمند متعهد زنده یاد عبدالرضا حیاتی از استان خوزستان را نیز گرامی می‌دارند.
جمعی از خانواده معظم شهدای استان خوزستان نیز در آئین اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز حضور می‌یابند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.