کد خبر : 44368
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 4:51
-

اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

اعلام حمایت شرکت فولاد شادگان از برنامه های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در قالب مسئولیت های اجتماعی

اعلام حمایت شرکت فولاد شادگان از برنامه های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در قالب مسئولیت های اجتماعی
دعوت از اساتید برتر استانی و کشوری جهت برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه و هنرمندان ، اجرای برنامه های قرآنی ، اجرای برنامه ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد ، برگزاری دوره های تحکیم بنیان خانواده ، اجرای برنامه های فرهنگی ویژه بانوان و... از مهمترین مواردی است که انتظار می رود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بر حسب برنامه زمانبندی اجرا شود.

شبکه خبری خوزستان / شرکت فولاد شادگان از برنامه های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در قالب مسئولیت های اجتماعی حمایت می کند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان با پیگیری های فرماندار شادگان صورت گرفت: حمایت شرکت فولاد شادگان از برنامه های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در قالب مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت.

 

دیروز یکشنبه مورخ ۱۹ آذر ماه ، جمال صالح زاده فرماندار شادگان ضمن حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با سلمان روشن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با محوریت توسعه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دیدار و گفتگو نمود.

 

سلمان روشن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت های برنامه های فرهنگی و هنری،گفت: با پیگیری های مجدانه دکتر صالح زاده فرماندار شادگان از سوی شرکت فولاد شادگان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت های ویژه ای از سوی شرکت فولاد شادگان انجام شده است.

 

صالح زاده فرماندار شادگان نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد شادگان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی ، اجرای با کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری نقش مهمی در افزایش شور و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

 

صالح زاده تاکید کرد : دعوت از اساتید برتر استانی و کشوری جهت برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه و هنرمندان ، اجرای برنامه های قرآنی ، اجرای برنامه ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد ، برگزاری دوره های تحکیم بنیان خانواده ، اجرای برنامه های فرهنگی ویژه بانوان و… از مهمترین مواردی است که انتظار می رود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بر حسب برنامه زمانبندی اجرا شود.

 

در پایان فرماندار شادگان از واحدهای مختلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بازدید کرد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.