اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

اجرای نقاشی دیواری چهره مبارک شهدای مدافع حرم در محله سپیدار اهواز

اجرای نقاشی دیواری چهره مبارک شهدای مدافع حرم در محله سپیدار اهواز
امنیت کنونی کشور را به خون شهدا و خانواده آن ها مدیون هستیم، هر نهادی متناسب با وظایف خود باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کند.
شبکه خبری خوزستان / اجرای نقاشی دیواری چهره مبارک شهدای مدافع حرم در محله سپیدار آغاز شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز مدیر عامل سازمان زیباسازی از آغاز اجرای نقاشی دیواری تمثال مبارک ۴ شهید مدافع حرم استان و شهرستان اهواز خبر داد.

سجاد حیدری افزود: نقاشی دیواری تمثال مبارک شهدای مدافع حرم بر روی دیوار یکی از ساختمانهای بلند محله سپیدار مقابل بیمارستان امیرالمومنین (ع) که با تصویر شهید عبدالکریم اصل غوابش ، شهید محمد رضا علیخانی ، شهید رضا عادلی و شهید داوود نریمسا مزین می شود به مساحت ۴۰۰ متر مربع اجرا خواهد شد.

حیدری با تاکید بر جایگاه والای شهدا تصریح کرد: از آن جا که شأن و منزلت شهدا برای همه افراد جامعه در هر قشر و هر سنی بارز است و همه می دانند که امنیت کنونی کشور را به خون شهدا و خانواده آن ها مدیون هستیم، هر نهادی متناسب با وظایف خود باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کند.

بر پایه این گزارش شهید عبدالکریم اصل غوابش ۱۹/۰۴/۱۳۹۴ مصادف با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان و روز قدس در اثر برخورد با تله انفجاری در منطقه تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید محمد رضا علیخانی ۰۲/۱۰/۱۳۹۴ در شهر خان طومان استان حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید رضا عادلی کرد زنگنه از شهدای مدافع حرم خوزستان در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌ نشین نبل و الزهرا سوریه است در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید داوود نریمسا در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است این اقدام در راستای آماده سازی شهر اهواز به منظور برگزاری کنگره شهدای استان خوزستان در حال اجرا می باشد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.