اخبار شهرداری های خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

اجرای عملیات خط کشی ممتد و منقطع در سطح منطقه ٨ شهر اهواز + تصاویر

اجرای عملیات خط کشی ممتد و منقطع در سطح منطقه ٨ شهر اهواز + تصاویر
خط کشی ممتد و منقطع از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر صورت میگیرد و به طور کلی هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است.
شبکه خبری خوزستان / عملیات خط کشی محوری در بلوار معلم ، بلوار صداقت ،بلوار دعبل خزایی ،خیابان ۱۱ رسالت ،کوی جانبازان و… به‌منظور تأمین امنیت عبوری شهروندان و ایمن سازی در معابر اجرا شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ٨، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه بیان کرد: به ‌منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و در راستای نگهداشت بهینه معابر در سطح بلوار معلم ، بلوار صداقت ،بلوار دعبل خزایی ،خیابان ۱۱ رسالت ،کوی جانبازان و…با استفاده از رنگهای ترافیکی مخصوص ،خط کشی محوری به صورت ممتد و منقطع انجام شد که تاثیر بسزایی در زیبایی محیطی و افزایش انضباط ترافیکی معابر دارد.
وی افزود: خط کشی ممتد و منقطع از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر صورت میگیرد و به طور کلی هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است.
قنواتی در ادامه گفت: به منظور سامان بخشیدن به حرکات عرضی عابرین پیاده در معابر و تقاطع ها و ایجاد معابر ایمن جهت تسهیل عبور و مرور عابرین پیاده، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به خط کشی محل های عابر پیاده در سطح منطقه نموده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.