کد خبر : 52648
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 20:11
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

اجرای طرح جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی در هندیجان

اجرای طرح جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی در هندیجان
خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی و شدآمدی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند و با اقدامات مجرمانه شان جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

 

شبکه خبری خوزستان / فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از اجرای طرح جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی در هندیجان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان سرهنگ کامران خوشنام وند در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی در شهرستان هندیجان گفت: خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی و شدآمدی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند و با اقدامات مجرمانه شان جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

 

وی افزود: این طرح با محوریت پلیس امنیت اقتصادی شهرستان هندیجان در مبادی ورودی و خروجی، محل های دپو، محورهای مواصلاتی به مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

 

سرهنگ خوشنام وند با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت رده های انتظامی بهره گیری و استفاده شد، ادامه داد: دراجرای این طرح در مجموع ۴۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق ممنوعه کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به توقیف ۲۰ دستگاه انواع خودروی شوتی، خاطر نشان کرد: در این طرح ۲۰ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

سرهنگ خوشنام وند در پایان گفت: پلیس همه تلاش خود را در برخورد با خودروهای شوتی و مبارزه با قاچاق کالا به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.