کد خبر : 33649
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 1:04
-

رئیس اداره دامپزشکی شادگان خبر داد :

مصطفی شکیبافر

اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکزعرضه فرآورده‌های خام دامی در شادگان

اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکزعرضه فرآورده‌های خام دامی در شادگان
رئیس اداره دامپزشکی شادگان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان شادگان اجرا خواهد شد.

 

 

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: برای تأمین ایمنی و امنیت غذایی شهروندان در ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت‌‎های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‎های خام دامی تشدید می‎‌شود.

 

وی افزود: در طول این مدت کارشناسان و بازرسان دامپزشکی در قالب اکیپ‌های‌ ویژه بهداشتی‌، نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‎های خام دامی، رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاه‌ و سردخانه‌ها را بر عهده دارند که یک اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار، متشکل از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان اجرای این طرح را از تاریخ ۱۴ اسفند لغایت ۱۶

اردیبهشت بر عهده خواهند داشت.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: موفقیت این طرح در گرو ارتقا شاخص های بهداشتی و تامین سلامت جامعه و در نهایت انجام مطمئن مراحل برنامه می باشد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شادگان در پایان بیان کرد: شهروندان باید برای حفظ سلامت خود از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی محصولات دامی را خریداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.