کد خبر : 59376
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 11:18
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

اجرای طرح امنیت محله محور در هندیجان

اجرای طرح امنیت محله محور در هندیجان
ماموران پليس شهرستان هنديجان با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش عمومي، سلب تحرک از مجرمان و قانون گريزان، طرح امنيت محله محور را با هماهنگی مرجع قضائی اجرا کردند.

 

شبکه خبری خوزستان / فرمانده انتظامی هندیجان از دستگیری اعضای یک باند سارقان در طرح ارتقاء امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان سرهنگ کامران خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: ماموران پلیس شهرستان هندیجان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح امنیت محله محور را با هماهنگی مرجع قضائی اجرا کردند.

 

وی افزود: امنیت براساس پایه و قانون استوار است وظیفه تمامی آحاد جامعه به قانون احترام بگذارند این که ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۳ سارق و ۲ نفر خُرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند در ادامه این طرح، کارآگاهان پلیس هویت اعضای باند ۳ نفر سارقان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت و هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات های منسجم و غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با بیان این که ماموران پلیس در این طرح موفق به کشف ۴ فقره سرقت و ۹۰ گرم مواد مخدر شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.