کد خبر : 10652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 21:50
-

اجرای برنامه های آموزشی و کاشت بذر بادام و بلوط در اندیکا

اجرای برنامه های آموزشی و کاشت بذر بادام و بلوط در اندیکا

        اجرای برنامه های آموزشی و کاشت بذر بادام و بلوط در اندیکا   شبکه خبری خوزستان : برنامه های آموزش دانش آموزان و کاشت بذر بادام و بلوط در اندیکا اجرا گردید.   مصطفی یوسفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در کودکان

 

 

 

 

اجرای برنامه های آموزشی و کاشت بذر بادام و بلوط در اندیکا

 

شبکه خبری خوزستان : برنامه های آموزش دانش آموزان و کاشت بذر بادام و بلوط در اندیکا اجرا گردید.

 

مصطفی یوسفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در کودکان و مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست به مناسبت روز ملی هوای پاک برنامه آموزشی در مدرسه فردوس دینراک برگزار شد.

 

وی افزود: در این برنامه دانش آموزان آموزش هایی را درباره هوای پاک و احترام به محیط زیست فرا گرفتند و با مفاهیم و نکات مختلف حفاظت از محیط زیست آشنا شدند و همچنین برنامه کاشت بذر بادام و بلوط با همکاری انجمن پاییز سبز اندیکا انجام گرفت.

 

یوسفی ضمن اهمیت توسعه فضای سبز در کاهش و کنترل آلودگی هوا گفت: هرساله به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت برنامه های درختکاری از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا برگزار می شود.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا تصریح کرد : طبق برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال چنین مراسم هایی با مشارکت سمن های زیست محیطی شهرستان انجام خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.