لفته میاحی

مدیر

اجرای امداد هوشمند و کارآمد در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان  

اجرای امداد هوشمند و کارآمد در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان  
سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل ، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به زودی در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان اجرا می‌شود.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت : در حال حاضر ۳۶ خدمت از مجموعه خدماتی که کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌دهد به صورت غیر حضوری قابل ارائه  شده است.

    مهندس لفته میاحی  ادامه داد : ما از سال‌ها قبل در بخش امداد هوشمند و کارآمد حرکت‌های خوبی را دنبال کردیم که راه اندازی درگاه ثبت درخواست های مددجویان از طریق اینترنت از جمله این اقدامات ارزنده بوده است.

 

میاحی عنوان کرد : در حال حاضر ۳۶ خدمت از مجموعه خدماتی که کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌دهد کاملاً غیرحضوری شده است.

 

وی تأکید کرد : مددجویان با ورود به سامانه e.emdad.ir می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود به صورت الکترونیکی درخواست های خود را ثبت و ارسال کنند که در استان خوزستان حدود ۳۵۰ مددکار خانواده در دفاتر امداد امام و مراکز نیکوکاری وابسته به امداد به درخواست های واصله رسیدگی می کنند.

 

وی تصریح کرد : در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۷ هزار خدمت و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ نیز درحدود ۶ هزار خدمت در حوزه ازدواج ، اشتغال ، مسکن ، درمان ، دانش آموزی و دانشجویی از این بستربه نیازمندان ارائه شده است. همچنین به منظور تسهیل در مشارکت خیرین و نیکوکاران نیز سامانه ekram.emdad.ir راه اندازی شده که به صورت بر خط و مستقیم کمکها و مساعدت های حامیان را به حساب ایتام مدنظر واریز می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.