کد خبر : 33127
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 5:33
-

اخبار مسجدسلیمان

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | جوابیه رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی با موضوع زمین خواری

اجتماعی | جوابیه رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی با موضوع زمین خواری
پیرو انتشار برخی شایعات در فضای مجازی با موضوع زمین خواری ، عزیز قلی زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان توضیحاتی را منتشر کرد.

پیرو انتشار برخی شایعات در فضای مجازی با موضوع زمین خواری ، عزیز قلی زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان توضیحاتی را منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
در پاسخ به مطلب منتشر شده در فضای مجازی،مبنی بر تلاش برای زمین خواری یکی از نزدیکان بنده،به منظور تنویر افکار عمومی،لازم دانستم مطالبی را مطرح کنم.
۱_چند ماه پیش و در هنگام لایروبی دره ها و مسیل های سطح شهر،ماشین لایروب بصورت سهوی،اقدام به تخریب دیوار کانال کرد که درخواست احداث مجدد دیوار کانال از سوی اهالی محله و یکی از نزدیکان اینجانب به شهرداری داده شد که احداث مجدد دیوار در همان محدوده قبلی صورت پذیرفت. مستندات این موضوع بصورت کامل در شهرداری موجود می باشد و از نهادهای نظارتی خواهان بررسی این موضوع و ارائه گزارش به مردم هستم.
۲_ احداث دوباره این دیوار توسط شهرداری برای رفع مشکل اهالی منطقه،متاسفانه با تعابیری همچون “زمین خواری” و “سواستفاده از قدرت” مطرح شده است که با واقعیت در تضاد کامل میباشد و به نوعی بداخلاقی در فضای مجازی است که لازم میدانم برخی ازکنشگران را به انصاف و تقوا دعوت کنم.
۳_از زمان آغاز شورای ششم،بارها به صراحت اعلام کردیم که ضمن حمایت از “سوت زنی” با هرگونه سواستفاده و تخلفی مقابله جدی می کنیم و هم اکنون نیز بر این رویه اصرار داریم.
۴_در چند ماه گذشته تلاش کردیم ضمن تلاش برای رفع مشکلات مردم با استفاده از همه ظرفیت ها، شهرداری را به یک اتاق شیشه ای تبدیل کنیم تا مردم بتوانند همه تحولات این نهاد را رصد کنند.حضور پرتکرار اصحاب رسانه و کنشگران اجتماعی در شهرداری و طرح موضوعات با مدیران شهرداری بدون واسطه در این چند ماه موید این نگاه از سوی شورای ششم و مدیران شهری است.
۵_انتشار مطلب به گونه‌ای که اصل موضوع به نوعی دیگر روایت شود خارج از اصول و رسالت آگاهی رسانی است که لازم میدانم همگان را به رعایت انصاف و اخلاق حرفه ای در بخش اطلاع رسانی دعوت کنم.
با آرزوی آبادانی مسجدسلیمان عزیز

عزیز قلی زمانپور
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

منبع خبر: شهر آوا خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.