کد خبر : 33498
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 17:35
-

اخبار پلیس فتا

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | جهت دریافت سـود سهام عدالت نیـازی به پرداخت وجه نیست

اجتماعی | جهت دریافت سـود سهام عدالت نیـازی به پرداخت وجه نیست
مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت‌نام برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت شما را به صفحات جعلی هدایت می‌کنند و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شما می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان عنوان کرد :مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت‌نام برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت شما را به صفحات جعلی هدایت می‌کنند و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شما می‌کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کار آگاه علی حسینی گفت: کاربران باید به این موضوع توجه داشته باشند که برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به پرداخت وجه نیست و هرگونه پیام با این مضمون جعلی و کلاهبرداری است.

وی افزود برای پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت ، کاربران می‌توانند به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس *samanese.ir* یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس www.sejam.ir مراجعه کنند.

این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش فوریت های سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

#پلیس_فتا_خوزستان
#کلیک_امن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.