کد خبر : 33488
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 13:08
-

اخبار شوشتر

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | با تعلل مسئولین شوشتر؛ ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند متوقف شد/کاری مهم تر از کمک به کوخ نشینان دارید؟!

اجتماعی | با تعلل مسئولین شوشتر؛ ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند متوقف شد/کاری مهم تر از کمک به کوخ نشینان دارید؟!
اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر از لحظه اول شروع این امر خیر خواهانه در این زمینه همکاری لازم را داشته و برای جلسه اعلام آمادگی کرده است و فرماندار شوشتر نیز دستورات لازم را داده اما تاکنون اقدامی انجام نشده و این کار خیر متوقف گشته اس

یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد. اینها ولی نعمت ماها هستند.

امام خمینی (ره)

بیش از دو ماه است کار ساخت یک واحد مسکونی برای خانواده‌ ای نیازمند درشوشتر معطل جلسه ای نیم ساعته میان چند اداره است و حالا با برگزار نشدن این نشست، کار ساخت آن که توسط موسسه خیریه محبان و عاشقان امام حسین ع و با کمک خیرین برنامه ریزی شده بود ، متوقف گشته است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عَلَم جنوب، خانواده ای چهار نفره در محله جاده صاحب الزمان (عج) در زمین شخصی خود ، بدون سرپناه مناسب و در یک چادر و یک اتاق بلوکی زندگی می‌کنند و در حالیکه مدارک لازم مبنی بر خرید زمین در چندین سال قبل را دارا هستند ، به دلیل مشکلات مالی زیاد همچون از کار افتادگی، بیکاری و نداشتن درآمد سرپرست خانواده تاکنون نتوانستند مسکن مناسبی احداث کنند.

دوماه قبل پس از بررسی های لازم توسط موسسه خیریه محبان و عاشقان امام حسین علیه السلام شوشتر کار احداث سرپناه استاندارد در مرحله تهیه نقشه و آماده سازی مسیر ( با دستور فرماندار محترم و اجرای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای)آغاز شد .

در حالی که مردم نیکوکار همچون همیشه یاریگر هم نوع خود شده اند و با توجه به اینکه برخی مسائل اداری می بایست توسط اداره ثبت اسناد و راه و شهرسازی انجام می‌گیرد با پیگیری های فراوان در دو ماه اخیر، متاسفانه این جلسه هماهنگی برگزار نشد و همین امر موجب توقف کار توسط شهرداری شوشتر گشت و شاهد اشک های مادر این خانواده و دو فرزند عزیزش بودیم.

لازم به ذکر است اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر از لحظه اول شروع این امر خیر خواهانه در این زمینه همکاری لازم را داشته و برای جلسه اعلام آمادگی کرده است و فرماندار شوشتر نیز دستورات لازم را داده اما تاکنون اقدامی انجام نشده و این کار خیر متوقف گشته است.

از فرماندار محترم شوشتر درخواست می شود هرچه زودتر و مجددا دستور برگزاری نشست موردنظر را داده تا مشکلات موجود برطرف شود و این کار خیر برای این خانواده محترم و دو فرزند خردسالشان با سرعت پیش رود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.