کد خبر : 33799
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 - 5:57
-

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان:

مصطفی شکیبافر

اجازه قانون گریزی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود

اجازه قانون گریزی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود

  سرهنگ میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان در گفت وگو با خبرنگار ما در هندیجان  پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست، گفت:  اجازه قانون گریزی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبه آخر سال داده نمی شود. وی افزود: پلیس در آمادگی کامل برای برقرای امنیت چهارشنبه آخر سال بوده و با هنجارشکنانی که قصد بر هم زدن

 

سرهنگ میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان در گفت وگو با خبرنگار ما در هندیجان  پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست، گفت:  اجازه قانون گریزی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبه آخر سال داده نمی شود.

وی افزود: پلیس در آمادگی کامل برای برقرای امنیت چهارشنبه آخر سال بوده و با هنجارشکنانی که قصد بر هم زدن آرامش شهروندان و امنیت عمومی را داشته باشند برخورد قاطع خواهد کرد و در این راستا هیچ اغماضی نخواهد داشت.

وی به خانواده‌ها توصیه و تاکید کرد: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

 

سرهنگ میرمقدم درادامه اظهارداشت : نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال را نگاه اجتماعی و پیشگیرانه دانست در شب چهارشنبه آخر سال با مردم و در کنار مردم هستیم و با هم امنیت این مراسم را تضمین می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: تمامی افراد هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال تا پایان نوروز میهمان پلیس خواهند بود و در این راستا هماهنگی با دستگاه قضا نیز انجام شده است.وی درپایان خاطرنشان کرد:

دستگاه قضا با هرگونه رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخر سال برخورد جدی می‌کند.خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.