کد خبر : 45244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 12:30
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

آیین عملیات بهسازی ۱۰ زمین ورزشی خاکی محلات در اهواز برگزار شد + تصاویر

آیین عملیات بهسازی ۱۰ زمین ورزشی خاکی محلات در اهواز برگزار شد + تصاویر
موضوع ورزش در پاکسازی بدن نقش مهمی ایفا می‌کند؛ یکی از موضوعات کم هزینه در زمینه سلامت روان و جسم، ورزش است که باعث تحرک می‌شود ضمن اینکه ورزش نسخه‌ای شفابخش برای سایر بیماری‌هاست.

شبکه خبری خوزستان / عصر روز گذشته ۲۱ آذر؛ آیین عملیات بهسازی ۱۰ زمین ورزشی خاکی محلات شامل سکو گذاری و تامین روشنایی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی و شهری در پارک ربیع برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز در این مراسم ملایی زمانی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و خیر مقدم به حضار اظهار داشت: تصمیم شهرداری اهواز در بازسازی ۱۰ زمین ورزشی مربوط به ورزش محلات جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوار هستیم این برنامه‌ها منسجم‌تر در این سطوح اجرا شود.

وی در خصوص اهمیت ورزش گفت: موضوع ورزش در پاکسازی بدن نقش مهمی ایفا می‌کند؛ یکی از موضوعات کم هزینه در زمینه سلامت روان و جسم، ورزش است که باعث تحرک می‌شود ضمن اینکه ورزش نسخه‌ای شفابخش برای سایر بیماری‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر اهتمام به ورزش را یک سرمایه اجتماعی دانست و گفت: ورزش اتلاف وقت نیست، بلکه با ورزش ظرفیت درونی انسان‌ها بیشتر می‌شود و در بحث مدیریت شهری امید به آینده را باعث می‌شود.

ملایی زمانی نگاه جدی به ورزش محلات را یک موضوع جا افتاده و باورمند در اقدامات و فعالیت‌های اعضای شورا و شهرداری عنوان و تصریح کرد: باید در زمینه ورزش محلات دغدغه‌های جدی‌تری به وجود آورد تا جایی که همه شهروندان در هر محیطی بتوانند ورزش کنند.

این مقام مسئول نقش صدا و سیما و سایر مسئولین را در ترویج فرهنگ ورزش مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: ورزش می‌تواند همدلی میان افراد جامعه را بیش از پیش افزایش داده و موفقیت‌های بیشتری را رقم زند.

وی با اشاره به اقدامات شورای اسلامی و شهرداری در زمینه‌های مختلف مدیریت شهری عنوان داشت بدیهی است نتیجه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری بیش از پیش دیده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.