کد خبر : 13516
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 15:28
-

آقای محمدیان؛ شما تا خردادماه نماینده‌اید / کمک ۳۵ میلیون تومانی نماینده به یک گروه جهادی

آقای محمدیان؛ شما تا خردادماه نماینده‌اید / کمک ۳۵ میلیون تومانی نماینده به یک گروه جهادی

آقای محمدیان؛ شما تا خردادماه نماینده‌اید / کمک ۳۵ میلیون تومانی نماینده به یک گروه جهادی   انتقادات جدی رسانه‌ها و کاربران مجازی از اقبال محمدیان در رابطه با عدم حضورش در جلسات مبارزه با #کرونا و عدم پیگیری کمبود‌های حوزه بهداشت و درمان کماکان ادامه دارد. برخی از شهرستان‌ها امروز در زمینه الکل و

آقای محمدیان؛ شما تا خردادماه نماینده‌اید / کمک ۳۵ میلیون تومانی نماینده به یک گروه جهادی

 

انتقادات جدی رسانه‌ها و کاربران مجازی از اقبال محمدیان در رابطه با عدم حضورش در جلسات مبارزه با #کرونا و عدم پیگیری کمبود‌های حوزه بهداشت و درمان کماکان ادامه دارد.

برخی از شهرستان‌ها امروز در زمینه الکل و مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش، البسه پرستارها، پزشکان و کادر درمان، به برکت پیگیری و کارآمدی مسئولین و نمایندگانشان مشکلی ندارند اما شهرستان رامهرمز به شدت دچار کمبود است.

لوازمی چون ماسک و دستکش که اساساً در هیچ داروخانه و مرکز فروشی موجود نیست و کمبود مایع ضدعفونی و الکل نیز احساس می‌شود. داروخانه‌ها یا الکل ندارند اگرهم دارند به قیمت بالا به مردم می‌فروشند!

اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر که تا خردادماه نماینده قانونی این دو شهر است علی رغم اینکه وعده داده بود رامهرمز باید قطب درمانی شرق استان شود اما این روزها حتی در شهرستان و در جلسات رسمی و غیررسمی ستادهای مبارزه با کرونا حضور ندارد که مشکلات حوزه بهداشت و درمان را پیگیری نماید.

حالا تصاویری منتشر شده که وی در چند روز اخیر در یکی از گروه‌های جهادی شهرستان حضور پیدا کرده و مبلغ ۳۵ میلیون تومان به آن گروه جهادی کمک کرده است. ان‌شاءالله مورد قبول خداوند متعال واقع شود اما باید بداند امروز شورای سلامت شهرستان و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به شدت محتاج اقلام و بسته‌های بهداشتی اند تا جاییکه برخی پرستاران به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده‌اند تا برای خود و همکارانشان اقلام بهداشتی تهیه کنند بلکه در مبارزه با کرونا خودشان کرونایی نشوند!

آقای محمدیان باید بداند که تا خردادماه ۹۹ نماینده این مردم مظلوم‌ و رنجدیده است؛ امروز رامهرمز و رامشیر به شدت در زمینه اقلام بهداشتی و درمانی محتاج‌اند. بیماران دیابتی، آسم، سرطانی و شیمیایی زمینه ابتلا به کرونا را داشته و باید به داد آنها رسید.

امروز همه ادارات، شورای سلامت، مراکز درمانی و سایر گروه‌های جهادی و مردمی به کمک‌ها و پیگیری‌های آقای نماینده محتاج‌اند.

منبع/ محفوظ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.