اخبار شهرداری های خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

آغاز عملیات گسترده آماده سازی فضای سبز و گلکاری های بهاری توسط منطقه سه شهرداری اهواز + تصاویر

آغاز عملیات گسترده آماده سازی فضای سبز و گلکاری های بهاری توسط منطقه سه شهرداری اهواز + تصاویر
تهیه گل های مور نیاز جهت طراحی باغچه های صخره ای ، گلکاری های میادین ، اجرای فرش گل در آیلند بلوارها به انجام رسیده است و نیروهای زحمتکش حوزه فضای سبز بطور روزانه تا تکمیل شدن اقدامات مد نظر در حوزه فضای سبز در حال تلاشند.

شبکه خبری خوزستان / شهرداری منطقه سه اهواز عملیات گسترده آماده سازی فضای سبز و گلکاری های بهاری خود را آغاز کرد.

 

فضای سبز شهرداری منطقه ۳ کار تهیه نشاء گل های بهاری ، آماده سازی فضای سبز و گلکاری های رنگی را در قطعات فضای سبز و میادین سطح منطقه آغاز کرده است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه سه اهواز ، میثم علی نژاد مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت : رسیدگی و آراستگی فضای سبز شهری به منظور حفظ زیبایی و نشاط و طراوت بهاری یکی از مهمترین و گسترده ترین اقدامات حوزه های اجرایی و فضای سبز به ویژه در روزهای پایانی سال و برای آماده سازی چهره شهری در راستای استقبال از بهار است.

 

وی ادامه داد: مجموعه این اقدامات برنامه ریزی شده با توجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی و نزدیک شدن به بهار طبیعت توسط نیروهای پر تلاش حوزه فضای سبز این منطقه بطور روزانه و مستمر در بخش های گوناگون در حال اجراست که یکی از آنها گلکاری های وسیع و رنگی در میادین و بلوارها و پارک هاست.

 

علی نژاد گفت : تهیه گل های مور نیاز جهت طراحی باغچه های صخره ای ، گلکاری های میادین ، اجرای فرش گل در آیلند بلوارها به انجام رسیده است و نیروهای زحمتکش حوزه فضای سبز بطور روزانه تا تکمیل شدن اقدامات مد نظر در حوزه فضای سبز در حال تلاشند.

 

مدیر منطقه ۳ خاطر نشان کرد: کاشت نهال درخت و درختچه از انواع متنوع بومی و سازگار با شرایط آب و هوایی از جمله درخت توت، برهان، انجیر معابد و همچنین درختچه های گلدار ، رسیدگی و نظم بخشی به فضای پارک های محله ای از لحاظ امکانات و فضای سبز موجود ، رسیدگی به سرویس های بهداشتی سطح پارک ها ، تعمیرات ، رفع نواقص و رنگ آمیزی وسایل تندرستی و بازی پارک ها و … نیز بخشی از اقدامات این حوزه از خدمات شهری منطقه به منظور ارائه خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام بهار است و بدون توقف در حال انجام و ادامه است .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.