اخبار شهرداری ها

مسجدسلیمان

آغاز عملیات فاز اول زیر سازی و روکش آسفالت گرم پروژه بزرگ محور بلوار دوم شهری مسجدسلیمان + تصاویر

آغاز عملیات فاز اول زیر سازی و روکش آسفالت گرم پروژه بزرگ محور بلوار دوم شهری مسجدسلیمان + تصاویر
در اجرای این پروژه مکاتباتی مبنی بر جابجایی پایه های چراغ روشنایی که در مسیر تعریض بود با اداره برق انجام شد و جا دارد از همکاری های صورت گرفته تقدیر لازم به عمل آید.

شبکه خبری خوزستان | عملیات فاز اول زیر سازی و روکش آسفالت گرم پروژه بزرگ محور بلوار دوم شهری آغاز شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، عملیات فاز اول زیرسازی و روکش آسفالت گرم پروژه بزرگ محور بلوار دوم شهری، با نظارت کارشناسان معاونت فنی، امور زیر بنایی و شهرسازی آغاز گردید.

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان ، ضمن اعلام این خبر گفت: فاز اول پروژه روکش آسفالت توسط «بخش خصوصی» پس از اصلاح بلوار وسط و همچنین زیرسازی مسیر صورت گرفته که با مساحت تقریبی ۳۰۰۰ هزار تن براورد گردیده، و در حال حاضر ۱۵۰۰ تن آسفالت ریزی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در اجرای این پروژه مکاتباتی مبنی بر جابجایی پایه های چراغ روشنایی که در مسیر تعریض بود با اداره برق انجام شد و جا دارد از همکاری های صورت گرفته تقدیر لازم بعمل آید.

شهردار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و توجه به درخواست ها و مطالبات آنها ، طی روزهای آینده ادامه روکش آسفالت مسیر انجام خواهد شد که با تکمیل این محور شاهد تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهری خواهیم بود.

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.