کد خبر : 31041
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 10:28
-

ویژه

حامد رسولی

یادداشت | آشنا هنوز آنجاست!

یادداشت | آشنا هنوز آنجاست!
جالب است بدانید در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است، این مرکز ۱۰۰ گزارش تهیه خواهد کرد و برای هر گزارش بودجه ای حدود ۱۲۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.

آشنا هنوز آنجاست!

 

بادداشتمرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از جمله دستگاه هایی است که باید به عنوان بازوی دولت، نقش ویژه ای را اجرا کرده و باری از روی دوش ریاست جمهوری بردارد. نقش مشاوره ای این مرکز می تواند از تصمیم های خلق الساعه و فی البداهه مسئولین رده بالای کشور (مانند گران کردن دفعتا بنزین) جلوگیری کند و مسیر صحیحی را پیش روی رئیس جمهور و دیگر وزرا قرار دهد.

 

اما متاسفانه پس از گذشت سه ماه از شروع به کار دولت ، این مرکز بر روال گذشته و با ریاست حسام الدین آشنا (مشاور روحانی) اداره می شود. مرکزی که تا به امروز در کشور با بودجه های کلان اداره شده ولی در عمل نتیجه ی خاصی از آن دیده نشده است.

 

جالب است بدانید در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است ، این مرکز ۱۰۰ گزارش تهیه خواهد کرد و برای هر گزارش بودجه ای حدود ۱۲۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

 این مرکز باید محل پیوند متخصصین دانشگاهی و حوزوی آشنا با مبانی انقلاب با اعضای اصلی دولت باشد ، چیزی که تا به امروز اینگونه نبوده.

 

آشنا اگر قرار بود، برای حل معضلات کشور برنامه ای ارائه کند ، در این هشت سال می کرد. جلوی خسارت امثال آشنا به کشور، هر چه  زودتر باید گرفته شود.

 

🖌حامد_رسولی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.