کد خبر : 6079
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 7:56
-

آخرین وضعیت ‌مرزهای خوزستان| تردد ‌روان زائران از مرزهای شلمچه و چذابه‌ / ‌امنیت کامل در مرز برقرار است

آخرین وضعیت ‌مرزهای خوزستان| تردد ‌روان زائران از مرزهای شلمچه و چذابه‌ / ‌امنیت کامل در مرز برقرار است

آخرین وضعیت ‌مرزهای خوزستان| تردد ‌روان زائران از مرزهای شلمچه و چذابه‌ / ‌امنیت کامل در مرز برقرار است باوجود ناآرامی‌های برنامه‌ریزی‌شده در عراق و درپی آن ایجاد محدودیت تردد در مرز خسروی، اما تردد زائران در مرزهای خوزستان به‌آرامی در حال انجام است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، ناآرامی‌های

آخرین وضعیت ‌مرزهای خوزستان| تردد ‌روان زائران از مرزهای شلمچه و چذابه‌ / ‌امنیت کامل در مرز برقرار است

باوجود ناآرامی‌های برنامه‌ریزی‌شده در عراق و درپی آن ایجاد محدودیت تردد در مرز خسروی، اما تردد زائران در مرزهای خوزستان به‌آرامی در حال انجام است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، ناآرامی‌های چند روز گذشته در عراق نگرانی‌هایی را در خصوص تردد در مرزهای کشور به سمت کربلا به وجود آورد که اکنون با تأمین امنیت در مرزها هیچ مشکلی برای خروج زائران وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲ برابر سال‌های گذشته مردم در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

البته در این میان نگرانی از ایجاد مشکل در مرز چذابه به سبب نزدیکی بیشتر با بغداد وجود داشت که پس از گذشت چند ساعت مشکل برطرف و تردد زائران در حال انجام است.

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان در خصوص وضعیت تردد در مرزها گفت: عبور و مرور زائران روان است و زائران بدون هیچ‌گونه مشکلی ضمن پذیرایی در موکب‌ها، راهی عتبات عالیات می‌شوند.

وی افزود: ۱۱۹ هزار نفر در پنج روز گذشته از مرزهای خوزستان به سمت کربلا خارج شدند که بیش از ۶۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش در حال حاضر بیشتر مواکب در مرز چذابه مستقر شده‌اند که تعداد آن‌ها به حدود ۳۰۰ موکب می‌رسد. همچنین تعدادی از این موکب‌ها به سیستم سرمایشی مجهز‌ند.

فرماندار حمیدیه نیز گفته است که اکنون هیچ مشکل امنیتی در مرز چذابه وجود ندارد و با هماهنگی انجام‌شده با طرف عراقی امنیت کامل در مرز برقرار است.

همچنین اکنون بالغ‌بر یک هزار خودرو در محل پارکینگ چذابه قرار دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.