کد خبر : 59960
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 7:30
-

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی ایذه

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی ایذه

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ایذه با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از اهواز، آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ایذه امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ایذه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایذه و جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان این مجموعه برگزار شد.
سردار مراد حاجتی در این آئین خطاب به مدیران و کارکنان حاضر در این مراسم معنوی، اظهار داشت: شهدای گمنام از خوشنام ترین افراد هستند چون همه جا نام و یاد و رشادت‌شان به نیکی یاد می شود.
وی افزود: امیدواریم کلنگ ساخت یادمان شهید گمنام در این مجموعه باعث رشد معنویت، اخلاص و معرفت شاغلین این مجموعه شود. شهدایی که وجودشان باعث افزایش معنویت و خون‌شان ضامن سلامت و اقتدار هر مکانی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مزار شهید گمنام باید محفلی برای خلوت شما باشد. شک نکنید که این شهدا بارها مردم معتقد و متدین ما را شفا بخشیده‌اند چون نزد پروردگارشان از آبرویی متعالی برخوردارند. دانشجوی جوان ما باید با شهید ارتباط بگیرد تا بتواند از هجوم بیگانگان خود را در امان بدارد.
سردار مرادحاجتی تصریح کرد: اگر با همت و اراده‌ای که در مجموعه شما دیدیم، یادمان این شهید خوشنام تا قبل از مراسم خاکسپاری به اتمام برسد، این مجموعه ارزشمند دانشگاهی و علمی از میزبانی پیکر یک فرزند پرپر شده و پرافتخار وطن برخوردار خواهند شد. پیکری که معلوم نیست از کدام خطه است، معلوم نیست پدر و مادر او کجا هستند اما وقتی در جوار شما آرام گرفت، برادر دینی همه شما است و بی شک می‌توانید به روح ملکوتی او تمسک بجوئید.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.