کد خبر : 29245
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 19:33
-

با حضور سرپرست فرمانداری شادگان:

مصطفی شکیبافر

آئین تحلیف شورای ششم شهر شادگان برگزار شد حمید حاجی زاده رئیس شد

آئین تحلیف شورای ششم شهر شادگان برگزار شد حمید حاجی زاده رئیس شد

با حضور سرپرست فرمانداری شادگان؛   به گزارش خبرنگارما ازشادگان، مراسم تحلیف و ادای سوگند و جلسه انتخاب هیئت رییسه ششمین دوره شورای شهر شادگان با حضور دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان و اعضای شورای شهر شادگان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه با

با حضور سرپرست فرمانداری شادگان؛

 

به گزارش خبرنگارما ازشادگان، مراسم تحلیف و ادای سوگند و جلسه انتخاب هیئت رییسه ششمین دوره شورای شهر شادگان با حضور دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان و اعضای شورای شهر شادگان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه با عرض خیر مقدم و با تبریک انتخاب هیئت رئیسه جدید و آرزوی موفقیت ، اظهار داشت : تمامی اعضای شورای شهر شادگان با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات شهروندان با تمام توان تلاش کنند.

 

گفتنی است ، در این جلسه پس از انتخاب هئیت ریسه سنی انتخاب اعضای هئیت رئیسه انجام و آقایان حمید حاجی زاده به عنوان رئیس شورا ، حسین اکبری فر نایب رئیس ، سید عبدالحسین البوشوکه منشی و مرتضی ادگی و جعفر ربیعی بعنوان عضو با رای اکثریت اعضا برای مدت یک سال انتخاب و معرفی شدند.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.