کد خبر : 7099
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 8:01
-

آئین استقبال از پیکر پاک ۷۰ شهید تازه تفحص شده به تعویق افتاد

آئین استقبال از پیکر پاک ۷۰ شهید تازه تفحص شده به تعویق افتاد

آئین استقبال از پیکر پاک ۷۰ شهید تازه تفحص شده به تعویق افتاد آئین استقبال از پیکر پاک ۷۰ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۷۰

آئین استقبال از پیکر پاک ۷۰ شهید تازه تفحص شده به تعویق افتاد
آئین استقبال از پیکر پاک ۷۰ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۷۰ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

به گفته سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مراسم استقبال از پیکرهای طیبه ۷۰ شهید تازه‌ تفحص ‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس بنا به درخواست وزارت دفاع عراق تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

قرار بود آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۷۰ شهید تازه‌ تفحص ‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه ۶ آبان از ساعت ۹ صبح انجام ‌شود و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به‌ویژه از سراسر استان خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود بیایند که این برنامه به زمان دیگری موکول شد.

همچنین قرار بود آئین معنوی شبی با شهدا در جوار پیکر پاک و مطهر ۷۰ شهید تازه‌ تفحص ‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه ۶ آبان ماه همزمان با شب شهادت حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) از ساعت ۲۰ در معراج شهدای اهواز برگزار برگزار شود که این برنامه نیز لغو شد.
به‌گفته سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، پیکر پاک و مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، مجنون، شرق دجله، شرهانی و فکه شمالی عراق تفحص شده‌ است.

این ۷۰ شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های کربلای ۵، بیت‌المقدس ۷، رمضان، قدس، بدر، والفجر۱، محرم و تک‌های دشمن به شهادت رسیدند که از یگان‌هایی از جمله لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، لشکر ۵ نصر، لشکر ۷ ولی‌عصر(عج)، ۳۲ انصار، ۴۸ فتح، لشکر ۱۹ فجر، لشکر ۹ بدر، لشکر ۱۶ قدس، لشکر ۲۵ کربلا و لشکر ۲۱ حمزه(ع) به جبهه اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.