کد خبر : 24909
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 4:48
-

۴۴۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اهواز پلمب شد

۴۴۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اهواز پلمب شد

دبیر شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان اهواز از پلمب ۴۴۰ مرکز تهیه، توزیع مواد غذایی و امکنه عمومی در ۹ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد. مهران احمدی بلوطکی ، اظهار داشت: در هفته اول دی ماه بالغ بر ۱۸ پلمب به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی مرتبط با قانون مواد خوردنی، آشامیدنی،

دبیر شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان اهواز از پلمب ۴۴۰ مرکز تهیه، توزیع مواد غذایی و امکنه عمومی در ۹ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

مهران احمدی بلوطکی ، اظهار داشت: در هفته اول دی ماه بالغ بر ۱۸ پلمب به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی مرتبط با قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و همچنین پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در محدوده تحت پوشش مرکز بهداشت غرب اهواز صورت گرفته است.

وی ضمن هشدار به تمام مراکز متخلف، افزود: تشدید تیم‌های بازرسی و نظارتی از اصناف در دستور کار کارشناسان سلامت محیط قرار گرفته است و ضمن احترام به حق و حقوق صاحبان اصناف با متخلیف امر برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به حمایت فرمانداری شهرستان از کارگروه نظارت بر اصناف، تلاش شبانه روزی فرماندهی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و پرسنل تحت امر ایشان را ستودنی دانست و از همکاری این عزیزان در جهت صیانت از سلامت مردم تقدیر کرد.

احمدی خاطر نشان کرد: علاوه بر رعایت پروتکل‌های مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا رعایت سایر موازین بهداشتی از جمله بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی و تجهیزات و بهداشت ساختمان در تمامی صنوف بویژه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی الزامی است و متصدیان نباید در هیاهوی کرونا سایر مقررات بهداشتی را نادیده بگیرند.

دبیر شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان با اشاره به تلاش شبانه روزی بازرسان سلامت محیط و کار خواستار استمرار نظارت‌ها شد و همکاری اصناف در اجرای محدودیت‌ها را خوب توصیف کرد.

احمدی تصریح کرد: امیدواریم صاحبان اصناف با حمایت و نظارت اتاق اصناف تمام شیوه نامه های و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و ما را در حفظ سلامت شهروندان یاری کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب شهرستان اهواز با ابراز ناراحتی از افزایش موارد پلمب و ارجاع به مراجع قضایی این امر را خوشایند ندانسته و افزود: هدف اصلی ما اصلاح از طریق آموزش و توصیه بوده و برخورد قهریه را برای افرادی که توجهی به توصیه‌ها نمی‌کنند، اعمال خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.