کد خبر : 24395
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 18:51
-

۱۵ واحد نانوایی متخلف شادگان به دادگاه معرفی شدند

۱۵ واحد نانوایی متخلف شادگان به دادگاه معرفی شدند

رئیس مرکز بهداشت شادگان خبرداد: ۱۵ واحد نانوایی متخلف شادگان به دادگاه معرفی شدند رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: در سالجاری ۱۵ واحد نانوایی متخلف شادگان به دادگاه معرفی شدند. دکتر سجاد جلیلیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگارمااظهار کرد: در سالجاری ۵۵۶ مورد بازرسی از مراکز نانوایی های این شهرستان انجام شده است. وی

رئیس مرکز بهداشت شادگان خبرداد:

۱۵ واحد نانوایی متخلف شادگان به دادگاه معرفی شدند

رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: در سالجاری ۱۵ واحد نانوایی متخلف شادگان به دادگاه معرفی شدند.

دکتر سجاد جلیلیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگارمااظهار کرد: در سالجاری ۵۵۶ مورد بازرسی از مراکز نانوایی های این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۵ واحد اخطار بهداشتی و ۱۵ واحد معرفی به دادگاه ، این اخطارها به علت عدم رعایت پروتکل ها و ماده ۱۳ بوده و معرفی به دادگاه به علت استفاده از جوش شیرین ، بخاطر اینکه نانوایی ها جز مشاغل گروه اول بودند.

رئیس مرکز بهداشت شادگان ادامه داد: با توجه به حساسیت انتقال بیماری کرونا ازطریق دست و تماس آن با سطوح مختلف بازرسی های هدفمند بهداشتی از نانوایی های سطح شهرستان شادگان تشدید شده است.

جلیلیان درپایان خاطر نشان کرد: تمامی شهروندان عزیز شادگانی درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.