کد خبر : 29730
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 5:20
-

اخبار شوش

کشف ۶۰ هزار لیتر نفت سرقتی از لوله انتقال نفت در شوش

کشف ۶۰ هزار لیتر نفت سرقتی از لوله انتقال نفت در شوش
ماموران پاسگاه انتظامی سرخه فرماندهی انتظامی شوش با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف نامحسوس بر محل‌های احتمال ایجاد انشعاب توسط مجرمان، سه سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

شبکه خبری خوزستان | ۶۰ هزار لیتر نفت سرقتی از لوله انتقال نفت در شوش کشف شد

 

 

 

 

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی از لوله انتقال نفت در شهرستان شوش و دستگیری سه سارق در این رابطه خبر داد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در پی وقوع سرقت فرآورده‌های نفتی از لوله انتقال نفت در شهرستان شوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

 

 

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سرخه فرماندهی انتظامی شوش با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف نامحسوس بر محل‌های احتمال ایجاد انشعاب توسط مجرمان، سه سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این ارتباط ۲ دستگاه کامیون تانکردار توقیف شدند که در بازرسی از آنها مقدار ۶۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی کشف شد.

 

 

سردار صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.