کد خبر : 1329
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 - 15:00
-

کارگاه آموزشی با موضوع آلودگی هوا در شوشتر برگزار شد

کارگاه آموزشی با موضوع آلودگی هوا در شوشتر برگزار شد

شبکه خبری خوزستان// کارگاه آموزشی با موضوع آلودگی هوا با حضور علاقمندان به محیط زیست و انجمن های مردم نهاد در  شهرستان شوشتر برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، کارگاه آموزشی آلودگی هوا به همت اداره حفاظت محیط زیست شوشتر در آستانه هفته جهانی محیط زیست در تالار سلامت برگزار گردید. در این دوره

شبکه خبری خوزستان// کارگاه آموزشی با موضوع آلودگی هوا با حضور علاقمندان به محیط زیست و انجمن های مردم نهاد در  شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، کارگاه آموزشی آلودگی هوا به همت اداره حفاظت محیط زیست شوشتر در آستانه هفته جهانی محیط زیست در تالار سلامت برگزار گردید. در این دوره که با حضور دکتر عباسی بعنوان مدرس و دکتر خدری انجام گرفت به تشریح مفاهیم و عناوینی همچون آلاینده های هوا، روش های کاهش دهنده آلاینده ها در صنایع، باران های اسیدی، بیماری های ناشی از آلودگی هوا و … پرداخته شد. علاوه بر این مباحث مربوط به انواع آلودگیهای محیط زیست از جمله آلودگی هوا و راههای مقابله با آنها و استفاده از توان بالای رسانه ها جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی در خصوص مسائل محیط زیست ارائه گردید.

گفتنی است که کارشناسان واحدهای hse صنایع، کارخانجات آسفالت، مراکز معاینه فنی و انجمن های مردم نهاد محیط زیستی از جمله مخاطبین این کارگاه آموزشی یک روزه در شهرستان بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.