کد خبر : 28257
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 18:17
-

کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستن شبکه خبری خوزستان | رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان : کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس حوزه قضایی شهرستان گفت: کارمندان ادارات این شهرستان اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها

کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستن

شبکه خبری خوزستان | رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان : کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس حوزه قضایی شهرستان گفت: کارمندان ادارات این شهرستان اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها را ندارند.

سیدمحمودهاشمی رئیس حوزه قضایی هندیجان در گفتگو باخبرنگارما اظهارکرد: مسئولان وکارمندان ادارات دولتی از ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیدای انتخابات به خصوص در ساعات اداری خودداری کنند.

وی با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ا در اجرای قانون انتخابات، افزود: فعالیت تبلیغاتی کارمندان ادارات در ساعات اداری و استفاده از امکانات و بودجه ادارات، شرکت های دولتی، موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می نمایند له یا علیه هریک از نامزدها ، ممنوع است.

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه، بررسی و رسیدگی به پرونده تخلفات و جرایم انتخاباتی، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
وی با دعوت از کاندیدها به رعایت اخلاق عنوان کرد: کاندیداها در تبلیغاتشان تنها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و از انتقاد و تخریب دیگر کاندیدها پرهیز کنند، کاندیداها هیچ اتهام زنی به دیگر کاندیداها نداشته باشند.

هاشمی درپایان با تاکید بر اینکه تمامی کاندیداها باید قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: سو استفاده از امکانات دولتی توسط کاندیداها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد صورت می‌گیرد.

خبرنگار ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.