کد خبر : 24294
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 6:22
-

ویژه و مهم | مطلبی خطاب به دکتر علیرضا ورناصری عزیز نماینده محترم مردم مسجدسلیمان بزرگ (لالی ، اندیکا، هفتکل و گلکیر) / حق گرفتنی است

ویژه و مهم | مطلبی خطاب به دکتر علیرضا ورناصری عزیز نماینده محترم مردم مسجدسلیمان بزرگ (لالی ، اندیکا، هفتکل و گلکیر) / حق گرفتنی است

اجازه ندهید پروژه ۱۰ ساله این راه میانبر با انحراف به سمت منطقه مشکوک آبگنجی و عبور از زمینهای گران کشاورزی منطقه آبگنجی ، چهار سال دیگر معلق شود و تاریخ چهار سال گذشته “جناب ظاهری نماینده چهار سال قبل” این مردم تکرار شود.

 

ویژه و مهم | واگویه ای خطاب به دکتر ورناصری عزیز نماینده محترم مردم مسجدسلیمان بزرگ (لالی ، اندیکا، هفتکل و گلکیر)

جناب دکتر ورناصری عزیز:
نمایندگی محترم مردم مسجدسلیمان بزرگ (لالی، اندیکا، هفتکل و گلکیر)
((پنجشنبه ٢٧ آذر ١٣٩٩))
احتراماً اینجانب اسمعیل فرهادیان، کارشناس مخازن نفت و گاز کشور، مدت بیست سال است که بطریق اولا ، علمی و فنی ، تمام برنامه و پروژه های زادگاهمان مسجدسلیمان بزرگ را بشدت پیگیر بوده و تعدادی را که وابسته به نفت بودند با تمام وجود اجرا نمودم.

در این زمان که شهرهاى زادگاهمان پر از مشکلات اقتصادی و فرهنگى میباشد و جنابعالی به نمایندگی مردم شهرهایمان انتخاب و مشغول شدید، خبرهاى بسیار خوبى از پیگیریهاى شما میرسد.

در نتیجه مایلم که در رابطه با پروژه راه میانبر مسجدسلیمان بزرگ که بنیادیترین پروژه خدماتی تاریخ ۱۱۲ سال گذشته شهر و مردممان میباشد، اشاره های کوتاه و مستقیم و دلایل این تاخیر ١٠ ساله و متولى آن بنمایم و پیشنهادات خود و انجمن دوستداران مسجدسلیمان را خدمت شما تقدیم نمایم.

این راه میانبر مخصوصاً بخش بسیار مهم آن (( از سه راه نفت سفید تا وسط کمربندى جنوب مسجدسلیمان )) که طراحی درست و کوتاه و بدون انحراف آن می توانست ، شهر و مردم مسجدسلیمان بزرگ را از این بن بست ۵۰ ساله به در آورد ، تا علاوه بر حل خیلی از مشکلات مردم ، پروژه های اشتغالزای زیادی را به مسجدسلیمان سرازیر کند.

اینجانب به عنوان دبیر انجمن دوستداران مسجدسلیمان ، در این مدت ۱۰ سال ، کش و قوسهای زیادی که مهندس عیدیوندى از دورانیکه رئیس وقت اداره راه مسجدسلیمان بودند و اکنون هم که در پست معاون مدیر کل راه استان زرخیز خوزستان هستند و مشکلات و انحرافاتی در این راه میانبر بوجود آوردند که سبب تاخیرات و مخارج زیاد و بالارفتن بودجه آن شده است بودیم.

در ضمن از ابتداى شروع کار شما هم خدمت جنابعالى نیز گزارشاتى از این دست تقدیم نمودیم.

دلیل اصلی آن نیز، طراحی های طولانی و نامعقول و انحرافی و مشکوک از ده سال پیش توسط رئیس اداره راه مسجدسلیمان برای این راه میانبر بوده است، متعاقب آن در ده سال گذشته با هزینه های سرسام آور اداره راه، چندین طرح مشوش و غیر تخصصی برای این راه میانبر تهیه نموده و پس از کلنگ زنی و گرفتن پیمانکار، و بعد از مدتی بدون هیچ عمل مهمی تسویه حساب پیمانکاران، بجای اول برگشته است و در این مدت فقط هزینه، تصادف، کشته و زخمی بر روی‌ دست مردم و شهرها گذاشته اند👎🏿.

متاسفانه تمام طرحهای راه میانبر ایشان، حتی همین طرح آخرشان بجای مسیر درست، مستقیم و کوتاه، و بدلایل مشکوکی از منطقه انحرافی آبگنجی برنامه ریزی شده است! که هم طول جاده را اضافه میکند و هم هزینه آنرا افزایش میدهد و امکانسنجی آنرا پایین می آورد و احداث آن را تعویق می اندازد!

بنظر میرسد این عمل ایشان به عمد باشد تا شاید سود و منافه بیشتری در این تاخیرات برای ایشان و لالیهایشان داشته باشد.

(((قبلاً هم خدمت شما تقاضایی از این دست تقدیم نموده بودیم، تا جنابعالی تمهیدات لازم جهت دعوت از کارشناسان بیطرف👍 و نه کارشناسان حقوق بگیر و زیربلیط اداره کل راه👎🏿، را مرحمت فرمایید تا خط آبی رنگ مورد نظر ایشان در این طرح نهایی راه میانبر ایشان که در نقاشی ارسالی در زیر تقدیم میشود، تا ضمن راستی آزمایی و تصحیح انحراف آن به منطقه مشکوک آبگنجی مورد بررسی قرار گیرد و متعاقب آن با سرعت خوبی احداث شود🙏))).

اکنون نیز خبر رسید است که جنابعالى با تلاش زیاد ، وزیر محترم راه و شهرسازى را براى روز پنجشنبه ٢٧ آذر به مسیر این راه میانبر و محور بازفت دعوت فرمودید تا در معیت ایشان و همراهى مهندس عیدیوندى از این مسیر بازدید فرمایید.

البته در این رابطه تعدادی از دوستان و همراهان مشترک شما و ما هم نظرشان این است با ورود جنابعالی به این اقدامات مهندس عیدیوندی، در رابطه با راههای مسجدسلیمان بزرگ و مخصوصاً ، راه میانبر مسجدسلیمان ، خطاهای ایشان در مسیر اصلاح قرار گرفته است👍🙏.
بهر حال موقعیت مناسبی است که با وزیر اتمام حجت شود.

خود آقایان مهندسین راهسازی کشور هم معتقدند که مهندس “ع” مسؤل این تاخیرات و مشکلات است و اگر جلو وزیر کوتاهی وی نسبت به راه میانبر بیان شود ، مجبور میشود ترتیب اثر دهد.

بهر حال چشم و دل ما مردم مسجدسلیمان به این راه میانبر کوتاه ، پایه اى ، اساسی و پیگیرى هاى منطقى و سازنده جنابعالی میباشد.

امیدواریم اجازه ندهید پروژه ۱۰ ساله این راه میانبر با انحراف به سمت منطقه مشکوک آبگنجی و عبور از زمینهای گران کشاورزی منطقه آبگنجی ، چهار سال دیگر معلق شود و تاریخ چهار سال گذشته “جناب ظاهری نماینده چهار سال قبل” این مردم تکرار شود.

متعاقب آن با نتایج درستی که از احداث مستقیم ، بدون انحراف بسمت آبگنجی این راه میانبر بدست آید.

ما مردم خطاهای گذشته مهندس “ع” را بنا به خواست و افتخار جنابعالی خواهیم بخشید👍🙏.

 

با سپاس اسمعیل فرهادیان، کارشناس مخازن نفت و گاز کشور و دبیر انجمن دوستداران مسجدسلیمان بزرگ.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.