کد خبر : 25713
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 17:50
-

ویژه | مسجدسلیمان شهر تاریکی ها

ویژه | مسجدسلیمان شهر تاریکی ها

داشتن روشنایی مطلوب معابر و خیابان های اصلی سبب افزایش امنیت در فضای شهری می شود، و همچنین باعث ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان می شود. رانندگی در ساعاتی که نور خورشید کمتر است بسیار حادثه آفرین تر از ساعات روز است. تنها ۲۵ درصد از سفرها در ساعات شب انجام می شود با این

داشتن روشنایی مطلوب معابر و خیابان های اصلی سبب افزایش امنیت در فضای شهری می شود، و همچنین باعث ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان می شود.

رانندگی در ساعاتی که نور خورشید کمتر است بسیار حادثه آفرین تر از ساعات روز است.

تنها ۲۵ درصد از سفرها در ساعات شب انجام می شود با این حال ۴۰ درصد از تصادفات منجر به مرگ جراحت در این زمان صورت می گیرد تامین روشنایی مطلوب خیابان ها وجاده ها باعث افزایش قدرت دید و آرامش بصری رانندگان و موتورسواران و عابران پیاده می گردد.

کاهش جرم و جنایت از دیگر مزایای روشنایی خیابان می باشد که باعث آسودگی خاطر بیشتر عابرین برای عبور ومرور در ساعات تاریکی هوا می گردد.

افزایش ساعاتی که بازارهای محلی می توانند بر فعالیت‌های تجاری خود بپردازند، و یا گردشگران به گردش بپردازند، چنین موردی باعث می شود ساعات فعال شهر افزایش یابد و شهر پویاتر و زنده تر باشد.

حال سوال اینجاست که چرا یکی از مهم ترین قسمت های شهر مسجدسلیمان یعنی ورودی شهر در تاریکی مطلق به سر می‌برد؟ زیرا این منطقه محل زندگی افراد و عبور و مرور ساکنان آن منطقه، کارکنان ادارات شهرستان، دانشجویان و مسافران می باشد.
تاکنون اقدامی از سوی ادارات مسئول برای رفع این مشکل انجام نگردیده، لذا از تمامی مقام های مسئول و ذیربط تقاضا داریم به موضوع مذکور ورود کرده و مشکل را حل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.