کد خبر : 26232
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 20:21
-

هندیجان:شهروندان هندیجانی هشدارهای بهداشتی بخصوص کروناراجدی بگیرند

هندیجان:شهروندان هندیجانی هشدارهای بهداشتی بخصوص کروناراجدی بگیرند

تاکید مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان:شهروندان هندیجانی هشدارهای بهداشتی بخصوص کروناراجدی بگیرند به گزارش خبرنگارما ازهندیجان دکتر داود رئیسی از همشهریان هندیجانی خواست با توجه به وضعیت حاد کووید ۱۹ در شهرستان برای قطع زنجیره انتقال از دید و بازدیدهای خانوادگی پرهیز کنند. وی افزود: در پیک جدید ویروس کرونا الگوی انتقال، خانوادگی شده است. دلایل

تاکید مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان:شهروندان هندیجانی هشدارهای بهداشتی بخصوص کروناراجدی بگیرند به گزارش خبرنگارما ازهندیجان دکتر داود رئیسی از همشهریان هندیجانی خواست با توجه به وضعیت حاد کووید ۱۹ در شهرستان برای قطع زنجیره انتقال از دید و بازدیدهای خانوادگی پرهیز کنند.

وی افزود: در پیک جدید ویروس کرونا الگوی انتقال، خانوادگی شده است. دلایل اصلی شیوع کرونا در شهرستان روابط زیاد خانوادگی بین همشهریان هندیجانی و همچنین برگزاری مراسمات عزا و حضور در آرامستان ها است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اظهار کرد: تیم های رهگیری و مراقبت در منزل، تیم های نظارتی و حمایتی طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان، از تمامی موارد تماس تست میگیرند، آمارها نشان میدهد بیش از ۵۰ درصد تستها مثبت هستند و بیشتر از ۶۰ درصد بیماران مثبت کرونا با منشاء خانوادگی هستند و کمتر از ۴۰ درصد را دلایل دیگر ازجمله مسافرت و مراسمات تشکیل میدهند.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین اقدام برای مقابله با زنجیره ابتلا به کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است گفت: از مردم تقاضا داریم به دلیل وضعیت حاد پیش آمده و انتشار وسیع ویروس در همه شهرستان، از برپایی مراسمات و تجمعات، دورهمی های خانوادگی حتی با فامیل درجه یک و ورود به آرمستان‌ها خودداری کنند، از منزل خارج نشوند و در شرایط خروج ضروری حتماً ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند، به مراکز پر ازدحام و شلوغ نروند و مرتبا دست‌های خود را با صابون یا الکل ضدعفونی کنند. در پایان از جوانان نیز خواهش دارم مدتی از تجمعات دوستانه پرهیز کنند تا ناخواسته ناقل بیماری به اعضاء خانواده خود نباشند. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.