کد خبر : 15610
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 8:14
-

موازی کاری در پروژه شهرک سلامت اهواز، آسیب زا است؛ شهرداری و معاونت اقتصادی استانداری با هماهنگی کار را پیش ببرند

موازی کاری در پروژه شهرک سلامت اهواز، آسیب زا است؛ شهرداری و معاونت اقتصادی استانداری با هماهنگی کار را پیش ببرند

استاندار خوزستان با اشاره به پروژه شهرک سلامت اهواز گفت: معاون اقتصادی استانداری و شهرداری اهواز به طور هماهنگ پرژوه را پیش ببرند و از موازی کاری پرهیز شود. غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در نشست شورای سلامت استان خوزستان با اشاره به اهمیت آهک پاشی برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: بخشداران و

استاندار خوزستان با اشاره به پروژه شهرک سلامت اهواز گفت: معاون اقتصادی استانداری و شهرداری اهواز به طور هماهنگ پرژوه را پیش ببرند و از موازی کاری پرهیز شود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در نشست شورای سلامت استان خوزستان با اشاره به اهمیت آهک پاشی برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: بخشداران و دهیاران و مسئولان به آهک پاشی و لایروبی معابر و اماکن به طور سریع اقدام کنند. در مناطق آلوده به طور مرتب با گسیل نیروها آهک پاشی صورت گیرد.

وی افزود: یکی از مسایل مهم در مبارزه با کرونا بحث آب و فاضلاب و میزان باقی‌مانده کلر است. میزان کلر را معاونت بهداشتی به شکل مرتب رصد کند و موارد مهم و حساس را ارائه دهد.دستگاه‌های متولی با حساسیت مسایل مربوط به بیماری کرونا را رصد و گزارش دهند.
شریعتی بیان داشت: با توجه به اینکه با بیماری کرونا روبرو هستیم، به طور واقعی کشش مواجه شدن با اپیدمی کرونا بسیار سخت است و ممکن است با مشکلات جبران‌ناپذیری در استان مواجه شویم. در حوزه آب شهری و روستایی همت شود. در این حوزه که مشکلات قابل حل را به طور سریع رفع و برای دیگر مشکلات راه‌حل‌هایی تنظیم شود.

استاندار خوزستان در ادامه نشست شورای بهداشت به تامین آب شرب منطقه غیزانیه اشاره و گفت: امیدواریم تا ۴۵ روز آینده آب غیزانیه وصل شود. این کار با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان انجام شده است که ۳۰ سال آینده آب پایداری برای غیزانیه تبدیل می‌شود.

شریعتی درباره شهرک سلامت اهواز، اظهار داشت: معاون اقتصادی استانداری و شهرداری اهواز به طور هماهنگ پروژه شهرک سلامت اهواز را پیگیری کنند تا موازی کاری پیش نیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.