کد خبر : 23814
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 6:07
-

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان: گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی اندیمشک تامین می‌شود

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان: گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی اندیمشک تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اعلام آمادگی این مجموعه برای تامین گاز مورد نیاز پروژه‌های اشتغالزای استان گفت: گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی شهرستان اندیمشک تامین می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان عبدالله ابول پور یکشنبه شب در نشست با مسئولان شهرستان اندیمشک به تحقق طرح بزرگ گازرسانی به بخش الوار گرمسیری اندیمشک در راستای

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اعلام آمادگی این مجموعه برای تامین گاز مورد نیاز پروژه‌های اشتغالزای استان گفت: گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی شهرستان اندیمشک تامین می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان عبدالله ابول پور یکشنبه شب در نشست با مسئولان شهرستان اندیمشک به تحقق طرح بزرگ گازرسانی به بخش الوار گرمسیری اندیمشک در راستای تامین گاز مورد نیاز طرح های تولیدی و اقتصادی این منطقه اشاره کرد و افزود:سایر طرح های گازرسانی در اندیمشک از جمله پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده این شهرستان شتاب می گیرد.
وی بیان کرد: پروژه هفت و نیم کیلومتری خط گاز پایداری اندیمشک در مرحله مناقصه و نصب یک هزار و ۸۰۰ کنتور و رگلاتور مشترکین جدید در مرحله ابلاغ به پیمانکار است.
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان تاکید کرد: رویکردشرکت گاز برخورداری مناطق روستایی و شهری از خدمات حوزه گاز است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.

فرماندار اندیمشک نیز در این نشست گفت: این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و الوار گرمسیری است که در اجرای طرح های گاز رسانی روستاهای این ۲ بخش مورد توجه قرار گرفته است.

پیمان جهانگیری افزود: بخش الوار با ۱۷۸ روستا طی سال های اخیر شاهد تحول اساسی در زمینه طرح های گازرسانی بوده است.
وی افزود: اجرای طرح گازرسانی به الوار گرمسیری در ۲ فاز با بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار گامی مهم برای محرومیت زدایی از این‌منطقه به شمار می رود.

جهانگیری افزود: تحقق این طرح بخش زیادی از دغدغه مردم منطقه و روستاها را مرتفع کرده است ضمن اینکه طرح های دیگری در روستاهای باقیمانده این بخش در دست اجرا است که باید شتاب گیرد.

وی گفت: از آنجا که اندیمشک دارای چندین شهر تابعه است لذا لازم است ادارات خدماتی شرکت گاز برای رفاه ساکنان در این شهرها دایر شود تا دغدغه اهالی ساکن در این شهرها رفع شود.

فرماندار اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک در حال توسعه است و برای کاهش مشکلات مناطق تازه تاسیس این شهرستان نیازمند اهتمام‌ویژه هستیم.

وی همچنین خواستار تسریع در روند اجرای طرح گازرسانی به مناطق پراکنده شهرستان اندیمشک شد.

به گفته جهانگیری طی سال های اخیر بخش زیادی از مشکلات حوزه گازرسانی به روستاهای دورافتاده اندیمشک رفع شده که یک اقدام‌کم‌سابقه است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان اندیمشک در زمره فعالترین و پویاترین شهرستان های منطقه در زمینه تحقق طرح های بزرگ اقتصادی است.

فریدون حسنوند افزود: پروژه هایی مانند نیروگاه و پتروشیمی و سایر پروژه های بزرگ اندیمشک با پیگیری جدی در حال اجرا هستند و اگر این طرح های بزرگ اقتصادی در اندیمشک اجرا نمی شد در خارج از خوزستان و سایر مناطق کشور اجرا و فرصت های اقتصادی و اشتغالزا از منطقه گرفته می شد.

وی بیان کرد: این طرح های بزرگ اقتصادی ظرفیت ایحاد چندین هزار فرصت شغلی دارند و کل استان و منطقه از مزایای اقتصادی آنها بهره مند خواهند شد.

حسنوند با بیان اینکه حمایت از چنین طرح هایی ضروری است و در حوزه گاز نیز باید به چنین طرح های بزرگی‌نگاه ویژه شود اظهار داشت: توسعه مناطق مختلف اندیمشک ضرورت ارائه خدمات کیفی به ساکنان را مضاعف می کند.

وی گفت: برازنده هیچ منطقه ای از اندیمشک نیست که از خدمات رسانی حوزه گاز محروم باشد.

نماینده مردم اندیمشک در خاتمه بیان داشت: اجرای طرح گازرسانی به بخش الوار گرمسیری در سال قبل یگ گام مهم‌برای رونق این منطقه بوده که بستر لازم را برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.