کد خبر : 26335
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 19:11
-

عبداللهی: بازیکنان تراکتور باید در کنار خطیبی با تمام وجود بازی کنند

عبداللهی: بازیکنان تراکتور باید در کنار خطیبی با تمام وجود بازی کنند

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که بازیکنان این تیم در زمان سرمربیگری رسول خطیبی، باید با تمام وجود بازی کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

حمیدرضا عبداللهی پس از تساوی یک – یک تراکتور تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: پیش‌بینی می‌کردیم نفت بازی پُرفشاری روی توپ با فاصله طولی و عرضی کم در زمین خودش داشته و به دنبال موقعیت‌ها باشد. شش ساعت تمرینی با تیم تراکتور کار کردیم و برای بازی اول بد نبود. بچه‌های ما خوب بازی کردند و چند نکته مهم است. اول اینکه گاهی کار سخت‌تر می‌شود و کار مانند شرایط بازی ما گره می‌خورد.

وی با اشاره به اشتباه محمدرضا اخباری در صحنه گل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: شاید اتفاق بدی که افتاد، یک اشتباه فردی بود که باعث شد یک بر صفر عقب بیفتیم. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند تا توانستیم بازی را مساوی کنیم. مانند صحنه‌ای که به گل رسیدیم، چند موقعیت دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. شاید اگر فرصت‌ها تبدیل به گل می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. داریم تمرین می‌کنیم و فقط پنج، شش ساعت تمرینی با تراکتور داشتیم. بچه‌های ما باید یاد بگیرند در کنار خطیبی باید با تمام وجود بازی کنند و دوندگی بیش از حد داشته باشند.

«فلسفه تیم خطیبی بر بازی پُرفشار، مالکیت بالا و دوندگی بسیار زیاد است.» مربی تراکتور تبریز ضمن بیان این جمله گفت: عادت کردن بازیکنان به این فلسفه زمان می‌برد که تلاش می‌کنیم این زمان را کوتاه‌تر کنیم. به دنبال این نیستیم که وعده و شعار بدهیم و بگوییم فلان مقام را می‌آوریم. قول می‌دهیم با تمام وجود بازی کنیم و بازیکنان ما با تمام وجود برای تراکتور بازی کنند. کار برای تیم نفت پس از ۱۰ نفره شدن سخت‌تر شد، اما انسجام تیمی حریف خوب بود و شاهد بازی پُرهیجان و شاید کم‌گل بودیم.

عبداللهی درخصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر خاطرنشان کرد: نباید درباره داوری صحبت کنیم. چون کمیته انضباطی به این اتفاقات ورود کرده و به دنبال این است که محروم کند. کارشناسان در این باره باید نظر بدهند و شاید صحنه خاصی نداشت. بهتر است درباره داوری صحبت نکنم، اما در برخوردهای انجام شده میان بازیکنان می‌توانست بهتر باشد. بنیادی‌فر یکی از بهترین و بزرگترین داوران ماست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.