کد خبر : 27841
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 23:49
-

بیانیه جمعی از اصحاب رسانه و فعالین مدنی در حمایت از معاون فرمانداری مسجدسلیمان؛

شهروندان مسئولین خدمتگزار و مردم دار می خواهند

شهروندان مسئولین خدمتگزار و مردم دار می خواهند

شبکه خبری خوزستان//جمعی از اصحاب رسانه و فعالین مدنی شهرستان مسجدسلیمان طی بیانیه ای حمایت خود را از اقدامات و عملکرد ابراهیم بهرامی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مسجدسلیمان اعلام نمودند. این بیانیه در حالی صادر شده که طی روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر تغییرات در معاونت فرمانداری و انتصاب فرد جدیدی

شبکه خبری خوزستان//جمعی از اصحاب رسانه و فعالین مدنی شهرستان مسجدسلیمان طی بیانیه ای حمایت خود را از اقدامات و عملکرد ابراهیم بهرامی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مسجدسلیمان اعلام نمودند. این بیانیه در حالی صادر شده که طی روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر تغییرات در معاونت فرمانداری و انتصاب فرد جدیدی در این عنوان به گوش می رسد. متن بیانیه بدین شرح می باشد:

«کاری کنید فضای غالب دست این جوانان متدین، خوش روحیه، با انگیزه و دارای عزت به نفس باشد» (مقام معظم رهبری)

در جامعه کنونی شایسته سالاری، توانمندی و مردمداری از مولفه های مهم در انتصاب مدیران و مسئولین تلقی می گردد و آن گونه که در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید گردیده بایستی به دنبال کشف شایستگان واقعی و استفاده از ظرفیت آنان در مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی باشیم. از سوی دیگر با بهره مندی از حضور نیروهای متعهد و متخصص در عناوین مختلف ضمن پرهیز از قبیله گرایی و سیاست زدگی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

شرایط فعلی مسجدسلیمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور جوانان آگاه و توانمند در عرصه مسئولیت پذیری است تا با بهره مندی از انگیزه و توانمندی های خود در انجام امورات محوله به شکل شایسته ای اقدام نمایند. باید اشاره داشت که پیگیری ها و اقدامات مهندس ابراهیم بهرامی معاون فرمانداری مسجدسلیمان در حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان نمونه بارز دغدغه مندی و مسئولیت پذیری در راستای توسعه و پیشرفت مسجدسلیمان بوده است. علاوه بر این وی از نیروهای خدمتگزار وزارت کشور است که اقدامات و پیگیری ها در معاونت متبوع نیز در راستای رضایتمندی شهروندان بوده است.

فراهم نمودن زمینه های همکاری نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان، نظارت بر روند اجرای پروژه ها و امور عمرانی، پیگیری ها جهت تحقق اهداف کمیته برنامه ریزی شهرستان، شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های توسعه ای شهرستان با بهره مندی از توانمندی های موجود، انجام هماهنگی های لازم جهت رفع مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف از جمله آب و فاضلاب، مسکن، خدمات شهری و …از جمله موارد و اقدامات شایسته و رضایت بخش مهندس ابراهیم بهرامی بعنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری مسجدسلیمان بوده است.

از این رو جمعی از اصحاب رسانه و فعالین مدنی شهرستان مسجدسلیمان ضمن اعلام حمایت از این پیگیری ها و اقدامات، خواستار تداوم حضور ایشان در معاونت مربوطه جهت تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای مسجدسلیمان می باشند و اعمال هر گونه تغییرات و انتصاب غیرمنطبق با شاخص ها و اصول شایسته سالاری مورد تایید نخواهد بود.

*جمعی از اصحاب رسانه و فعالین مدنی مسجدسلیمان*

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.