کد خبر : 23201
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 8:32
-

شهردار جدید خرمشهر معارفه شد

شهردار جدید خرمشهر معارفه شد

شورا باید آگاهی نسبت به اولویت‌ها را داشته باشد و برای تخصیص اعتبارات، داشتن علم از اولویت‌ها الزامی است.

شهردار جدید خرمشهر معارفه شد

 

 

شبکه خبری خوزستان | منصور علوانی به عنوان شهردار جدید خرمشهر معرفی و امروز به صورت رسمی معارفه شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، صبح امروز آئین معارفه شهردار خرمشهر با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار در سالن جلسات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد.

فرماندار خرمشهر در این جلسه اظهار کرد: مدیریت شهری یکی از مدیریت‌های پیچیده و فنی است و نوع مدیریت امروز نسبت به گذشته تغییر کرده است.

محمد حیدری به نقش مشارکت مردم برای مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: مردم در همه عرصه‌های کار و فعالیت به ویژه همکاری و تعامل سازنده با شهردار و شورا نقشی سازنده دارند.

وی افزود: در چنین شرایطی و برای داشتن شهری پیشرو فعال باید از همه ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت مردم و نهادهای مردمی استفاده کرد.

فرماندار خرمشهر جلب رضایت مردم را در شرایط کنونی ضروری دانست.

حیدری در ادامه بر نقش نظارتی شورای شهر تأکید کرد و گفت: در تمام بندهای قانونی تأکید شد که نظارت شورای شهر نباید عامل مداخله باشد و بر اساس قانون شورا باید نظارت کند.

وی اضافه کرد: نظارت با مداخله متفاوت است؛ نظارت شورا نیز باید دقیق، قانونی و عادلانه باشد و این‌گونه نظارت شهردار و شهرداری را متعالی می‌کند.

امام جمعه خرمشهر نیز در این جلسه گفت: شورا باید آگاهی نسبت به اولویت‌ها را داشته باشد و برای تخصیص اعتبارات، داشتن علم از اولویت‌ها الزامی است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور افزود: برای اولویت‌بندی برنامه‌ها باید اولویت‌های مردم در نظر گرفته شود.

وی رسیدگی به مناطق بحرانی را اولویت‌های نخست عمران شهری دانست و در پایان خواستار اولویت‌بخشی برای جذب اعتبارات در راستای به‌روزرسانی مطالبات و رفع مشکلات عمرانی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر نیز با اشاره به مشکلات بسیار خرمشهر، از شورای شهر درخواست کرد که حامی شهردار منتخب باشند.

در پایان «منصور علوانی» شهردار خرمشهر خدمات شهری، زیباسازی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی و عمرانی از اهم برنامه‌های خود دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.